fredag 9 mars 2012

Ett litet förtydligande!

"Ta nu bilder så att jag inte ser gravid ut", sa jag till maken....
Å han kämpade med vinklar. Å jag kämpade med vinklar.

Vacker tunika från Nordljus.
Mitt senaste fynd är en mörkgrå tunika med vackra detaljer.


Ni är ju för roliga. Alltså verkligen roliga. Jag vet inte riktigt hur hela den här "är-hon-preggo?"-cirkusen tog fart men nej, jag är inte preggers. Det enda som finns under min tunika är sådan som ni skull få men för livet om ni fick se och det enda som rör sig i min mage är lite gaser. Så nu vet ni. No bebis alltså.

Dock har jag (eller ja, jag är väl delvis "involverad") fortfarande fuffens på gång (nej, fortfarande ingen bebis i magen) men jag kan inget säga för det är mycket som ska falla på plats innan jag kan berätta om det här på bloggen. Men jag kan säga så mycket att går allt som tänkt, kommer ni få en treat som ni sent kommer att glömma. Aldrig glömma skulle jag till och med vilja påstå :).

Nu en summering av detta inlägg;

1. Ingen bebis i magen - bara gaser.
2. Fortfarande fuffens på gång. Men fortfarande ingen bebis i magen :).

En härlig fredagskväll önskar jag Er alla goa.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst..... Ni som följer mig på Facebook vet redan att ni på måndag kan höra mig prata om vårens trender och must haves i Sveriges Radio Kalmar mellan 11-11.30. Så ratta in kanalen vettja och hör mig blarra i etern :).

7 kommentarer :

Anna sa...

Vilken vacker tunika! å, du ser inte det minsta preggo ut! Lustig hur det kan ta spinn i bland!

Mys och hemtrevnad sa...

hihi ja du ser inte gravid ut, men det var gratulationerna av anonym som gjorde att jag undrade...du är jättefin i tunikan...i alla vinklar! kramis semlan

Annaochlivet sa...

Hahaha folk e ju inte kloka! Såå spännande med vad det kan vara det handlar om...nyfiken!;) Superfin tunika! kram och ha en fin Lördag! :)

Shopstop-Ann sa...

Du är rasande tjusig, du!

Vita möbler och barnbus sa...

Men du är ju hur fin som helst...ser inte det minsta preggo ut ;-) Dock så vet jag (har själv lite tunikor från nordljus) att dom innan tvätt kan lixom "stå ut" lite så att man kanske ser lite rund ut om magen...men efter tvätt så är dom ljuvliga :-)

Ha en fin fin dag
Kram//Anja

Anonym sa...

skratt!Fiiis på Er sabla spekulanter o get an own life...skulle jag vilja säga...o sa det visst nyss...eller okey skrev! ha en underbar dag!jag har inte heller bebbe i magen tack o lov!Bara extra vinterfika kilon...;)//Annika Hägglöf=)annika.hagglof@hotmail.com

LIVSGLITTER sa...

Haha, kan inte förstå hur någon kunde tro att det skulle vara bebbe på G. Syns inte ett skvatt på din kropp!

Ha en fin dag vännen!