fredag 9 mars 2012

Välkommen till ett rum och kök!


Dörren som gläntar går in till tvättstugan.
Bild tagen från vardagsrummet.
Fotat från den lilla korridoren.


Anonym lättar sitt hjärta;

"Det känns som om man sett samma bilder nu om och om igen...tallrikshyllan/köket och vardagsrummet.... har ni inga fler rum?"


Jo. Vi har ju hallen också (för den har ni ju inte sett innan...... ;)). Så välkomna till ett rum och kök. Å hall :).

KRAM

// Inredningsfrun och nästan helt rumlös :).

Pssssssst....... I den lilla, lilla korridoren skymtar ni dörren i till tvättstugan. I samma korridor är det gästbadrum och ett gästrum/kontor. Så nu vet Ni :):

5 kommentarer :

Mys och hemtrevnad sa...

ser att du blir gratulerad till ny tillökning i förra inlägget,och då antar jag att det inte är för att ni har fler rum...är det så? I så fall vill jag med ratulera....Tycker det är super mysigt att hälsa på dig även om vyerna är bekanta...tryggt och vackert! kramis semlan

Anonym sa...

Hej hej
Det är alltid lika trevligt att se dina fina bilder från ert hus. Man får så mycket inspiration varje gång. Alltid är det någon detalj som är annorlunda. Vore kul att även få se din tvättstuga behöver lite tips och ideer till min nya tvättstuga.
Tack för en härlig och possitiv blogg.

kram L

LIVSGLITTER sa...

Tycker det är fint, och det är din blogg. Du visar det DU känner för. <3

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ah, men vilken tur att det fanns fler så det blir mera inspiration att glutta på!!
Fast nog visste jag att det finns mer där innanför fasaden! Om det inte vore för att jag visste att du är en plockare skulle du kunna visa en chock-bild! På nåt sånt där utrymme som man knappt vill erkänna för sig själv!!
Ha en riktigt go helg! Kramen om!

Anonym sa...

vad kul vinklat på dom bara jag älskar sådana underfundiga inlägg härligt med ironi jag ´`älskart kram helene