måndag 19 mars 2012

Wow!




Nog för att jag visste att jag hade classy och smarta läsare men oj, oj, oj så många ni är som vill vara med och tävla om den lyxiga sängen. Wow säger jag bara!!!

Men om ni nu tror att denna tävlingen var det där med "fuffens" som jag pratat ett tag om nu, så är ni heeeelt ute och cyklar. Alltså verkligen cyklar. Men jag lovar Er att det är värt att vänta på och det är lika galet som den här coola säng-tävlingen.... fast lite mer på riktigt... så att säga.... :D.

En riktigt härlig måndag önskar jag Er, alla goa.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst....... En enkel bukett med papegojtulpaner pryder nu bordet i vardagsrummet. Blommor, blommor, blommor! Vad vore hemmet utan dem :)!?!

8 kommentarer :

LIVSGLITTER sa...

Ha en fin dag, och usch så nyfiken jag blev nu!!!

MITT VITA HUS sa...

Så fina bilder raring:)

Anonym sa...

Det är väl en fjantig kokbok du ska få göra där du blivit sponsrad eller nåt sånt som typ ALLA bloggare gör idag. Så tråkigt när alla ska göra samma sak!!!!!!
Hoppas verkligen inte det är så!

White sa...

Jag tror, att det är, att du, skall börja med att sälja över nätet? Är det så tro??/W

Nyman sa...

Vilka fina bilder :)

Ha en trevlig fortsättning på måndagen,
Malin

Lisa sa...

Jag väntar med spänning på vad det än må vara. :D

Annaochlivet sa...

Men ååå ska vi vänta ännu mer?! ;) Så spännande ju!
Superkul med gårdagens tävling! Håller tummarna stenhårt! Ha en fortsatt bra vecka! Kram :)

Ekenäsliv sa...

Överraskningar är oftast trevliga, vi får väl vackert vänta;)
Hopas sängen går till nån som verkligen behöver den!! Sover själv i en Sandö från Caroe Diem så att sova skönt i en säng som känns som moln unnar jag alla!! Önskar att man kunde tävlat om allt det andra separat;)
Stort lycka till iaf och hoppas det blev go fika de luxe idag !!
Kram Anna