söndag 25 mars 2012

Vem vann?


Så. Nu är vinnaren av den ultra de luxe lyxiga sängen från Sleepo.se utsedd. Å vinnaren är..... trumvirvel.......... Sofie Gustavsson (info@sofiegustavsson.se, 18 mars 2012 11:34) ett galet GRATTIS till dig, du turgumma :). Spring till affären och köp dig ett gäng med Triss-lotter nu när du ändå har tur-flowet, så att säga :).

Men vi har ju ett par lyckliga vinnare av de skönaste sköna nattlinnena också. Så........
GRATTIS Annelie Flod (annelieh@gmail.com,18 mars 2012 19:51) som vunnit ett Nightgown White Bell i st. M (den på bilden) och GRATTIS Jessica (jessica_hellstrom@hotmail.com, 23 mars 2012 08:01 ) som vunnit ett Nightgown Bell Smoke i st. M (samma modell som på bilden fast i en galet läcker mörkgrå färg). Maila mig (info@inredningsfrun.se) era hemadresser så får ni snart era vinster på brevlådan :).

Till er som inte vann nattlinnet; Gå nu och kika in hos Malena, Att vara någons fru och Helt Enkelt och se om ni kanske haft turen att vinna nattlinnen hos någon av dem :). Spänningen är ooooolidlig :).

Å till alla er som nu sitter och längtat och suktat efter att få byta ut era slitna gamla sängar så vill ju Sleepo.se så klar vara lite gulliga mot er och kastar nu i en väldans trevlig rabatt 10-20 % (ni kan se vilka produkter som är rabatterade inne på deras hemsida) på ALLA sängar och bäddmadrasser. What liksom!!! Hur bra är inte det :)?!?! Dessutom så ger Sleepo alla er söta läsare 20 % rabatt på allt från Beach House som de säljer. Gaaalet!! Så skynda att fynda nytt till era löööve-making-kammare för erbjudandet gäller mellan den 25/3-1/4.

Tackelitack till alla er som varit med och tävlat och tackelitack säger jag till mega-rabatten från Sleepo. Nu kasta mig hejdlöst in till webbshoppen och se till att köpa lite nytt och fräsch till vårt sovrum. Nu återstår bara det jooooobiga att se vad jag ska välja. It´s a dirty jobb men någon ska ju göra det :).

En härlig söndag önskar jag Er alla goa.

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Sofie Gustafsson sa...

Stort tack för dina gulliga grattis-ord!!! Jag är så glad! :D

Annelie Flod sa...

Tack för fin vinst! Jag är oxå glad! P.s Grattis Sofie!!