tisdag 8 maj 2012

Dålig uppdatering?!?


"Min", "lilla" Ocean Blue-pärla.
Om ni tycker att det är lite dålig uppdatering här på bloggen för tillfället så är det för att jag är very busy and important och kör runt i min ("min"), lilla ("lilla") lånebil (Volvo XC60) som jag fått äran att testköra denna veckan. Pressbil som det så fint heter. Inte för att jag är så mycket press, men jag lovar att jag kör brallan av pressen vilken dag som helst :). Speciellt i denna lilla dieselpärla som går som en oljad blixt. Eller ja.... det vet väl kanske inte riiiktigt jag då, eftersom jag alltid kör laglydigt och sakta......... hm...... Iallafall. Skoj är det. Fasligt skoj och eftersom jag är en riktig bilnörd så kör jag nu bil så fort tillfälle ges. Å vid närmare eftertanke, även när tillfälle inte ges. Det har blivit lite mycket "Äääälskling!!! Behöver vi inte något från affären....... wrooooooooooom" and off I went innan min käre make ens hinner svara. Å så pillar, testar, trycker, mmmmmm:ar, stryker fingrarna över panelen och kollar in alla coola detaljer som slängts in i bilen. Bilnörd var det ja!

Så. Nu vet ni vad jag gör. Jag förlustar mig helt enkelt i en blå dröm med len skinnklädsel inuti (som man inte ens behöver sätta i nyckeln i för att den ska starta. Bara trycka på en knapp!!) och som lätt tar sig från 0-100 km/h snabbare än snabbt. Har jag hört......

Vi rullar. Volvo. Ja, jäklar vad det rullar!!! Å jäklar vad det är roligt att leka med någon annans leksak :)!!!

KRAM

// Inredningsfrun å sann bilnörd

3 kommentarer :

Anna Nilsson sa...

Vad avundsjuk jag blir, skulle också vilja testa en bil som den. Volvo-nörd som jag är :)

dianasdrommar sa...

Vem skulle inte vilja leka med den...den är lovely :) kram Diana

Annas Papper & Prylar sa...

Hej Marika!

Du är ju bara för rolig!
Ditt sätt att skriva bara måste ju få en på bra humör.
Och dina bilder är en ögonfröjd varje dag. Tack för det!

Hälsningar Anna