torsdag 31 maj 2012

Turkey in my heart!



Så. Då var den sista intervjun inspelad och klar och jag har svarat på frågor om hur veckan har varit och vad jag kommer att minnas från resan. Det första som dyker upp i mitt huvud är ju tjejerna. Dessa underbara härliga, vackra, smarta kvinnor som jag fått äran att tillbringa min visit här med. BÄSTA!!! Å så allt vackert som jag fått vara med och uppleva. Från vackra ruiner till delfiner. Nu har jag Turkey in my heart och åker hem till Svedala.

Nu, mat. Snart, transferbuss.

KRAM

// Inredningsfrun

4 kommentarer :

Anonym sa...

kan du inte visa vad ni köpt i turkiet för något har ni väl handlat med er hem..

Anonym sa...

Har varit kul att följa dig i Turkey land, ser ut som du haft det det toppen...
Välommen hem och kör försiktigt.

Hälsningar andra sidan sundet

evalevabo sa...

Vilken härlig tripp. Skit vad snygg du är. Passar iallt.
Ha det fint
Eva

Emschen sa...

Svedala? Vad i hela friden ska ni till Svedala för?
Kram från nyfiken i en strut...