lördag 5 maj 2012

Idag blir en bra dag!




Bästa sättet att börja dagen med; Frukost med dem man älskar!!


Idag blir det en bra dag. Det känner jag långt ner i mina vinterbleka små tår (Note to self; Peela, fila och ta hand om fossingarna innan Turkiet-resan!!!). Frukost de luxe har precis avnjutits (i ett helt lugnt och tyst hus eftersom kidsen sovit hos mina päron) och strax ska min käre make och jag bege oss ut på lite äventyr i allehanda byggvaruhus. Idag ska det fixas och donas ute i trädgården, vill jag lova. För the Island visar sig från sin allra bästa sida idag och det måste vi ju bara ta till vara på. Sol, lite gräveligräv och massa frisk luft!!!

Idag blir det banne mig en bra dag. Tjohooooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Iris och jag sa...

Vilken lyxig fukost och att äta den i lugn och ro, det är ju inte fy skam:-)