onsdag 30 maj 2012

Lyckorus!





Örhänge We Style, armband H&M.



Klänning Noa Noa (Nordljus), hår Rapuzel of Sweden.

Igår kväll efter att vi kockat och donat i hotellköket (maten blev fantastiskt god, by the way), packade vi med oss en massa kläder och tingeltangel, drog till stranden och fotade. Ljuset var magiskt, vindarna ljumma och alla de där "dra-mig-lite-åt-höger-så-härligt-livet-är"-känslorna bara vällde över mig som en varm filt (måhända att jag fällde en liten tår, som den ständigt bölande och blödiga mama jag är. Can´t help it!!). Snacka om att befinna sig i ett lyckorus.

Det kommer nog att ta ett tag att smälta allt som hänt här nere i Turkiet; Allt vackert vi fått se, alla spännande saker vi fått uppleva, den ljuvliga atmosfären, de gästvänliga och trevliga turkarna men framför allt mina nyfunna vänner. Vad vore denna resa utan dem?

Nu, frukost. Snart, simma med delfiner.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst....... Jag håller på och försöker få mina bilder större här på bloggen. Jag har försökt hitta i html-koden vart jag ska ändra storleken men jag vet inte under vilken "rubrik". Om någon har lust att hjälpa mig så vore jag jätteglad. Tills dess får ni helt enkelt klicka på bilderna så blir de större :)!

9 kommentarer :

Emschen sa...

Vilka ljuvliga bilder! Det måste vara kul att ha så fina bilder på sig själv. Jag står nästan alltid bakom kameran och gör jag inte det så spexar jag framför så några vackra bilder på mig finns det inte. *s*

Jag lever tillsammans med en datornörd så om du inte får hjälp av någon läsare här direkt så kan jag be honom förklara var du ska gå in.

Kram

Anonym sa...

Vart kommer skorna ifrån då?

Little Miss Norway sa...

Gosh, you girlies are having fun, love reading all the blogs right now, you all look divine! :-)

Can you please tell me where you got these wonderful shoes from, they lool fab with your pretty dress?

Have fun with the dolphins!

Stor kram!

Mxx

Heléne sa...

Hej

Du behöver inte ändra i html-koden (då hade du behövt skriva in exakta propotioner etc vilket blogspot kan fixa åt dig automatiskt).

Om du skriveri ett nytt inlägg, välj så Skriv-fliken (finns ju två, en Redigera HTML och en Skriv). Välj en bild och när bilden finns inne i inlägget så trycker du på den, då får du upp en blå avlång ruta under där du kan välja Liten - medel - Stor- extra stor- ursprungsstorlek.

Det är allt som behövs.

Lycka till & jättefina bilder!

/heléne

Unknown sa...

Åh, så härligt, vill också vara där med min kamera, ljuset ser fantastiskt ut!

För att göra större bilder laddar du bara upp dem som vanligt, högerklickar på dem och trycker på "extra stor" eller "ursprungsstorlek" så blir de stooooora! Enkelt! :)

/Jenny

VivanDivanGoesFashion sa...

Hej! Jag måste bara börja med att tacka för din underbara blogg. Jag har följd dig ett tag men tror inte jag kommenterat förut. Blir såååå himla glad av dina inlägg och du har så mycket fina bilder. Jättekul att följa er i Turklandet :-)

Vad gäller bilderna så kan jag rekommendera att du skriver dina inlägg i Windows Live Writer istället. Får man på köpet om man kör Windows Live (msn). Jag har också Blogger och skriver alla mina inlägg i WLW offline och sen publicerar jag till min blogg. Supersmidigt och mycket bättre möjligheter att ändra position/storlek/beskära mm. Det krävs förstås att man har en PC. Tror inte det finns till MAC. Du får jättegärna maila mig om du behöver mer tips...

Kram
/Vivvi
vivandivangoesfashion@gmail.com

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Sicken fin klänning!!!!

Fru Sederblad sa...

Jag använder alltid ursprungsstorlek och sparar mina bilder i exakt format redan från början.

Snygga klänning och snygga bilder!

Annaochlivet sa...

Åh vilka ljuvliga bilder! Du är en så vacker kvinna, kom ihåg det och be proud! Stor kram :)