onsdag 2 maj 2012

Jag, kakan och kidsen!






Idag doftar det nybakad citron-/kanelsockerkaka i hela huset och strax ska jag, kakan och kidsen dra iväg på äventyr i det härliga vårvädret. Vilken ljuvlig start på sköna maj! Det här blir en bra (sjukdomsfri) månad. Det känner jag ända ner i lilltån. Tjohooooooooooo!!

KRAM på er!!

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Igår tog jag med in lite kvistar från trädgården och satte på borden vardagsrummet. Vackert och gratis. Naturen är sannerligen god :).

4 kommentarer :

Anonym sa...

Recept på kakan vore trevligt ! Lät som en god kaka !

Anonym sa...

Jag önskar också recept på kakan.=)

Ha en fortsatt solig och trevlig dag!

Mvh Bettan

maria sa...

de där ljusstakarna som står på ditt bord...vart kommer de ifrån?

Linneskåpslycka sa...

Härligt med hembakt:)

Bara o njuta nu när solen kommit-hoppas den stannar bara:)

Vackert med kvistarna o alla fina bilder från ditt hem, såå snyggt och smakfullt;)

Ha det bäst i våren:)
Kram