lördag 26 maj 2012

Vad jag glömde att packa!


De snygga (eh..... vaddå. Neongrönt är väl alltid inne...)
plastbanden på armen får blandas upp
med lite bling bling från Icon.
Dagens väder: Gudagott!!

Dagens lunch: Godisgott!

Dagens utsikt: Gudagod!
Dagens Inredningsfrun: Happy, happy med strandklänning (cheep as hell) från Lindex,
brillor Gina Tricot.
Dagens förfriskning: Vatten.

Egentligen borde jag sitta och redigera en massa bilder från dagens musikvideoinspelning (som bland annat innehållit turk med häst, tysk som krälar på marken, alldeles för höga klackar på stranden m.m, m.m, m.m) men istället ska jag nu luta mig tillbaka i en av hotellets sköna fåtöljer och bara försöka smälta dagen som varit. Alltså. Att försöka blir "Big in Turkey" är inte det lättaste kan jag säga.

Nu har jag kommit på vad det var jag glömde att packa ner; Inkontinensskydd. För att springa på men strand med tre andra halvgalna chicks och skratta så att magmusklerna krampar kan få oanade effekter. Bokstavligen. Enough said.....

Nu, fåtöljen. Snart, förfriskning.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... Eftersom internet strulade igår får ni gårdagens inlägg idag.Håll till godo!

Inga kommentarer :