torsdag 17 maj 2012

Kodak-moment!




Idag visar jag lite pics från vardagsrummet på ovanvåningen.
Som i och för sig har noll att göra med dagens inlägg.
Men det får bli så idag :).


Dra mig ett halvt varv runt the Island och tillbaka igen, så fina bilder Emma fotade här hemma igår. Här snackar vi Kodak-moment gånger trettiofem!! Hon kan verkligen trolla med kameran den där kvinnan. Jamen, ni ser (klicka på länken) ju själva!!! Wow!

Å vad som mer är lite wow är att vi äääntligen (ja, det är banne mig inte lätt att få ihop en date med denna busy, busy woman) har träffats igen. Att cyber-kommunicera varje dag är en sak. Att träffas in real life en helt annan. Men Emma är precis så där snett-hemlighetsfullt-leende och kolla-under-luggen-snygg och sval som hon är på bloggen. Fast med lite mer jäkla anamma och don´t mess with me-anda. Love it! Amen man kan ju inte mer än tycka om henne.

Å om åtta dagar åker vi, alla fyra, och hittar på bus. Ja, jäklar i min lilla låda vad vi ska hitta på bus :)!!! Tjohoooooooo!!

Happy Kristi Flygaredag på er. Njut av att vara lediga (??)

KRAM

// Inredningsfrun

4 kommentarer :

Yohanna i Las Palmas sa...

Ja det ser jag det, att ni hade det trevligt tillsammans. Och mycket fuffens pâ G.

Hälsningar
Yohanna

Johanna sa...

Men OJ vad fint du har här inne, och vilket underbart hem du har! Ska kolla runt mer sen på alla fina bilder, men ville först bara säga hej! Hittade hit via Att vara någons fru. Ska bli kul att följa er tid ihop i Turkiet-kör då det ryker nu!
Johanna

evalevabo sa...

Skit vilken fin blogg. Och hur snyggt har inte ni hemma då?? Vad jobbar du med? Den blå långa kjolen var ruggigt snygg, köpti år ?
Två snygga mammor där. Ska följa din blogg nu. Tja.
Eva

Browneyedgirl sa...

Du har det så fint hemma =) En riktig inspirations källa. Och du skriver så härligt. Ha nu en toppen fredag! Kram från mig