onsdag 9 maj 2012

Om det där med guldkant!

En liten, liiiiiiten mumsbit med tårta....
.... som en god vän kom över med.....
.... satte extra guldkant på min dag idag :). Ljuvligt!
Ibland behövs det ju inte så himlans mycket för att man ska bli glad och nöjd. Det kan vara en kram, ett leende, ett "Kan jag stå till tjänst med något" när man ser förvirrad ut i affären, eller bara en liiiiten liten bit tårta som en vän kom över med. Det är ju de här extra små godbitarna som ger guldkant på vardagen. Vad har satt guldkant på er dag idag, goa Ni?

Å på tal om guldkant så har jag nu fixat att denna sassy lady kommer hit till the Island nästa vecka. Då ska jag få klappa en silkesapa, fråga very imortant och livsnödvändiga medicinska frågor till en Scout Valiant och tillika doktor och utbrista i ett gapflabb eller fem med Att vara någons fru herself. Kan ju inte bli annat än guldkant :)!

KRAM på er alla goa!

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Att vara någons fru sa...

LÄNGTAR IHJÄL MIG! Litegrann :)

Lena - gott för själen sa...

Ni kommer att få sååå kul!

Kram Lena - gott för själen

Malenami sa...

Oioioi! Kramkramkram!!