måndag 21 maj 2012

Yta!

Naglarna har idag blivit sommarpiffade. Att jag inte
unnar mig sådant mer ofta!
Min nya rosa dröm och tingeltangel (från Provrummet)
ska få följa med till Turkiet....
..... lika så min turkosa lilla dröm.
Hoppas att bli lika snygg som Pernilla :)!!!
One can only wish!

Det är mycket yta och tingel-tangel snack just nu här på bloggen. Men jag hoppas att ni har överseende för just nu gottar jag mig mest åt allt "Oooops-I-did-it-again" och "oj-jag-slant-visst-på-tangentbordet"-klickade som resulterat i att det nu börjar dimpa ner paket i brevlådan och "Du har paket som väntar....."-aviseringar. Älska paket. Man måste ju bara älska paket (för visst får man kalla det paket även om man själv köpt det till sig själv?!?). Nåväl.

För tillfället är det så mycket som jag ska komma ihåg att göra, att jag näääästan är på väga att skriva en lista (hua vad jag inte gillar listor!! Allt som ska göras som bara radas upp och stirrar på en från den där listan. Nä, tacka vet jag mentala listor som man bara kan förtränga om man vill :)!!) och då börjar det bli mycket saker jag ska komma ihåg.

Morgondagens viktigaste to do; Sätta i långt svallande Rapunzel-hår. Tjohooooooo!!!

Nu. Natti natti!

KRAM

// Inredningsfrun

1 kommentar :

Anonym sa...

Ville bara säga att jag hittade bloggen via Pernilla W's (som jag råkade läsa idag). Dina bilder ser superfina ut! Jag har också fotat mycket men är mindre road sedan digitalkamerorna kom... Blir inspirerad att städa och röja hemma så att vi kan få lika fint som ni har. Tack för det :)