fredag 18 maj 2012

Det är mycket nu!




Syréner och rosa gerbera bildar ett vackert blickfång
på vardagsrumsbordet. Som balsam för själen :).


Det är lite ja... mycket nu här på the Island. Fixa, fixa, fixa inför Turkietresan, en make som bygger pool (alltså... hur mycket jobb kan det vara innan ens poolen har kommit :S!!!) dygnet runt och dessutom håller jag på med ett lite sidoprojekt (som är det roligaste jag gjort på läääänge) som tar mycket kvällstid för min del just nu. Så ja..... det känns som att det är lite mycket just nu. Mycket bra och roliga saker dock, men ändå :).

Så. Nu tar jag helg :). Tjohoooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Min mail är fortfarande inte som den ska. Vissa mail kommer iväg och vissa får jag bara tillbaka. Kan inte skicka eller svara från ajfönen heller :(. Så bli inte ledsna om ni inte får svar på en gång.

6 kommentarer :

livinganddreams.blogspot.com sa...

Kul när man har massa roligt på G men även det kan ta ut sin rätt.. Se till och få en soft helg och ladda inför Turkiet :)

Kram Tess

(PS:bjuder på ett smarrigt recept kika in ;)

Beautifulosophy sa...

Njut av helgen!

Casa of Mia sa...

Vilken underbar bukett, trevlig helg kram

Josefine-Elvine sa...

Åhh så underbart med pool! Vilken dröm!! Låter såå skönt att åka iväg på resa! Själv får man sitta hemma och vänta på sommaren! Som förhoppningsvis kommer snart, börjar bli trött på att gå med jacka!

Ha en riktigt skön helg! Kram

Anonym sa...

Visst är det så att även om allt man pysslar med är roligt så kan man ju med all rätt kännas...liiite stressigt ibland! Men allt ros iland...så småningom!! Trevlig trevlig helg;)

Fia

Anonym sa...

Hej. Jag undrar om lampan du har i ert vardagsrum, som har två lampor. Varifrån är den? :) Ha en trevlig resa!