torsdag 17 februari 2011

Från snaps till pärlhyacint!




I de söta små glasflaskorna (varför är allting som är litet och pluttigt så himla gulligt?!?), som står och trängs i en liten träkorg, hade vi snaps i förra julen. Nu har flaskorna åkt fram på bordet igen men denna gången har jag lite avklippta blå pärlhyacinter istället. Funkar ju det oxå :)!

Idag är det redan torsdag och det kommer att bli en bra dag. Det känner jag ända ut i mina vätskefyllda små prinskorvs-tår :)!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Flaskorna har jag hittat på Ö&B och hela kittet (flaskor och träkorg) kostade endast 39 riksdaler! Passar en students tunna plånbok ypperligt :)!

7 kommentarer :

hemma hos lilla mej sa...

Jisses vad gulligt .Kan ju ha massa söta blommor där i.Vad fint och vilket fynd.Önskar dej en fn dag.Varm kram Rita ♥

Mys och hemtrevnad sa...

vad mysigt du gjort..bra med flera användningsområden på prylarna...kramis semlan

Anna i Hallsberg sa...

Det var ju jättefint! Tack, för all inspiration! Kram Anna i Hallsberg

Kamilla sa...

Håller med dig om att allt som är litet är så himla gulligt. Tur att jag ska få inreda dotterns lekstuga i sommar. Åh så mycket smått och gulligt jag ska hitta i vår:)

Kram

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Supergulligt! Jag gillar också "smått o gott". Har sett sådana flaskor fast på Ds. hmm....har låtit bli dom men nu fick jag ju ett nytt tips på vad man kan göra med dom. :))

Hoppas du har en fin dag och får vila dig i helgen. :)

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättegulligt med Pärlisar i flaskorna:)
Ha en fin kväll
Kram Susanne

Anonym sa...

Så jättegulligt! Smart att komma på det att sätta en liten blomma där i. Du är så fyndig. Kram Magda =)
Ps! Så söt din "store grabb" är. Fina bilder du tar.