måndag 28 februari 2011

Wellpapps-frukost!






Måndagsmorgnar brukar tillhöra mina favoriter; En helt ny oskriven och spännande vecka framför mig som bara väntar på att anammas. Men idag tryter orken rejält. Har dock petat i mig lite wellpapps-frukost (ja, allt smakar ju typ wellpapp när man är förkyld!!), tagit ett och ett halvt danssteg till denna klämmiga sång (som jag hörde på radion) och konstaterar snabbt att det blir sängläge för mig idag.

That´s life! Men imorgon är en ny dag och då jäklar är jag uppe på mina stödstrumpe-beklädda och vätskefyllda preggoben i ett skutt!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst....... Nedräkningen till min födelsedaaaaaaaaaaag börjar idag. Bara tre dagar kvar! Tjohooooooooo :)! Förvaringskärlet i vitt porslin har jag planterat lite vårblomster i. Piggar upp och ger lite vårkänsla!

2 kommentarer :

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Jättefint har du gjort. :) Jag har en hemma som ocks har nedräkning till torsdagen. ;) Krya på dig och ha en bra dag. :)

Anonym sa...

Jättefint!

Hoppas du kryar på dig snart!

Ellinor