fredag 11 februari 2011

Tänk att han är min!!






Ett fång med ljuvligt vackra röda rosor kom min fantastiska make hem med till mig igår. Det var precis vad jag behövde efter en låååååång vecka och det tror jag att han kände på sig. Han är bara bäst min man. Tänk att han är min!!!

Då var det härliga fredag igen. Härligt! Då kan inte ens lite snökaos (men snaaart får det vara nog med snö) få mig på dåligt humör :). Fredagsmys here I coooooome! Tjohooooooooo!!

KRAM på er, goa bloggläsare! Ni är bäst ni oxå :)!

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Du är en inspiration för mig och jag njuter av din blogg även om jag inte alltid är så duktig på att lämna små hälsningar.
Stor kram till dig och ha en fin helg!
Raina

Ljusa vardag sa...

Riktigt fina röda rosor! Man blir ju bara såå glad. Hoppas du såg min kommentar till dig för några dagar sedan där jag skrev att jag länkat till din blogg från min. Med tanke på dina goda semlor. Det är verkligen DU som ska ta åt dig äran. Ha en fin helg fina du! Mvh Anna