söndag 6 februari 2011

Sexig statistik


"Hallåååå magen,,, var är du??"
"Där var du ju!"
Magen från ena sidan.....
..... magen från andra sidan.....
..... magen framifrån....
Undrar just om naveln kommer att
ploppa ut denna gången?
Preggo-statistik so far. Very sexy indeed :)!!!

Barn i magen: Ett
Do-date: 24 mars
Veckor kvar: Sex
Bristningar: Noll
Utploppande navlar: Noll
Foglossning: Noll. Alla fogar på plats.... peppar peppar.....
Vikt: 70 kg ren kärlek
Viktuppgång: 14 kg (från blått på stickan till nu) and still going strong.
Åkommor: Inte mer än vanligt. Mår prima (ryggen är ett helt kapitel i sig så den går jag inte ens in på)!
Antal svullna ben: Två
Antal liter extra bundet vatten i kroppen: 1000 l extra för tillfället, minst!!
Humörsvägningar: Nope, none, inga (frågar ni min käre make får ni förmodligen ett annat svar, men eftersom det är jag som är gravid har jag tolkningsföreträde på denna fråga och mitt svar är då nej. Humöret är labilt.... eh..... STABILT ska det ju va.... så klart..)!

Ja, det var nog allt för denna gången.

KRAM

// Inredningsfrun



7 kommentarer :

Miruschka sa...

Hej där!
Jag har två döttrar som också väntar barn i mars, den ena beräknas ska föda 2/3 och den andra 26/3:)
Hur som haver, du är liksom alla gravida riktig vacker!
Kram♥ från en som snart har FEM barnbarn;)

Anne sa...

Så där är min mage också - syns vaken framifrån eller bakifrån att jag är gravid men från sidan kan man inte undgå att se de ;)
Vacker mage har du iallafall :D

Sarah sa...

Vad fin du är Marika! Själv kommer jag nog att bli som en flodhäst den dagen det är dags, ligger nog i generna :) Hur som helst, vacker och fin var ordet!

KRAM

Det vita dårhuset sa...

Men jag sitter här förbluffad av din fräschet! Och av ditt barns ögon......Vilka drömfångare♥

Önskar dig fortsatt lycka till!!

Kramar Erika

Anonym sa...

Guuuuud! vad du och magen är finfin!!! LYCKA TILL!!

BLONDETTY sa...

Alltså, du är ju snyggaste gravida jag sett! Så FIN är du och magen!

Tänk, snart är lillebror där! Underbart!

Varma kramar Therese
/BLONDETTY

sussi sa...

Jätte fin mage du har, ja hela du. Lycka till Kram Sussi.