fredag 25 februari 2011

Jag inte bara känner, jag är!!





Idag tyckte jag tydligen att det var en bra idé att bege mig ut på en låååång promenad med Bebis i vagnen ( å en bebbe i magen). Big, big mistake! Fick bokstavligen gå och lägga mig när jag kom hem eftersom ryggen var helt slut. Summa summarum; Jag inte bara känner mig som 85 bast, jag ta mig tusan ÄR 85 bast!!!

Nu ska tant (läs preggo-preggo-med-klen-å-bräcklig-rygg) gå och lägga sig. Får se nu vart jag ställde rullatorn......

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst...... En massa smarrigt fika och nybakade thékakor a la Lelia bjöds det på muppis hos söta H idag. Å som den väluppfostrade tant jag är så tackar jag ju inte nej när det bjuds på något mumsigt :)!

1 kommentar :

Josefine-Elvine sa...

Oj dina kakor ser jättemumsiga ut!Och finfina bilder som vanligt!

Ha en trevlig helg och hopas att ryggen mår bättre i morgon :)

Kram Josefine från Finland