lördag 19 februari 2011

Inredningsfrun i 360 grader!

Kärlekskulan från norr....
..... å från öst......
.... å från väst......
... å från söder......
.... å från öst igen.....
... å till sist från the groovy side!


Håll i hatten för idag får ni se mig i 360 grader och från alla vädersträck! Fyra veckor kvar nu ( v35 +1) till beräknad ankomst. Jag tror snarare att det blir fem eller sex veckor till men det kommer Ni ju märka :).

Vi mår iallafall fortfarande kanon trots att vissa delar av kroppen har börjar anta vissa oangenäma former (vätskefyllda prinskorvs-fingrar och klumpfötter är bara såååå sexy!!). Men att fötterna ser ut som om de tillhörde någon annan bekommer ju egentligen inte mig eftersom jag inte ens kan se dem längre (tack magen!).

Å här kommer en very sexy indeed preggo-status-uppdatering. Håll tillgodo:

Barn i magen: Ett (men det känns som fem)
Do-date: 24 mars (men jag tror snarare i början av april)
Veckor kvar: Fyra ( fast minst fem skulle jag nog säga)
Bristningar: Fortfarande noll
Utploppande navlar: Fortfarande noll
Foglossning: Fortfarande noll jobbiga fogar
Vikt: Fortfarande 70 kg ren kärlek
Viktuppgång: Fortfarande 14 kg
Åkommor: Prinskorvs-fingrar
Antal svullna fötter: Fötter?? Vaddå, har jag fötter?? Jag ser dem inte längre iallafall....
Antal liter extra bundet vatten i kroppen: Samma antal liter som en normalstor swimmingpool.
Humörsvägningar: Stabilt
Preggo-accessoarer: Syndigt svarta stödstrumpor.


En härlig lördag önskar jag Er, goa bloggläsare!

KRAM

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

Jenny sa...

Vilket härlig inlägg :) Jag har inte själv kommit så långt (är bara i v.21) men jag mins hur det var under min förra graviditet. Hoppas du känner dig lika fräsch och snygg som du ser ut på bilderna!!

Rosor och ruiner sa...

Du är så härlig som bjuder på dig själv, både med bild och text! Det låter som du trivs med livet-vad härligt med folk som kan njuta av det dom har! Lycka till med Bebis 2!

Unknown sa...

Så vackra bilder på dig...:) Önskar dig en riktigt mysig kväll..Kram/Annelie

VitaVardagen sa...

Din mage blir verkligen bara större och större :) <3
Kram Johanna

johanna sa...

Gokväll.
Jättefin mage du har, fick mitt tredje barn här för 7 veckor sedan, underbart är det. Jättefin blogg du har, jag har precis börjat blogga.
Trevlig lördagskväll.
Mvh Johanna

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Du är jättefin och verkligen strålar!!! :))
Kram

blenda sa...

Livskvalité o mycket glädje......
Härligt!