fredag 4 februari 2011

Imperialsäng


Ikväll bjuder jag på en liten sneak-peak imperialsängen (kolla in länken om ni vill veta vad det är) som vi fyndade på Blocket för ett par veckor sedan. Har letat efter en sådan säng sedan vi köpte Bebis imperialsäng för ett par års sedan. Men de har skjutit i pris som bara den, så jag har inte tyckt att det har varit värt det. Men så dök den här upp till vettigt pris och den är dessutom så bred som vi vill ha den (så att man kan krypa upp och läsa saga i sängen). Kommer att bli fin, fin när jag har kladdat lite färg på den. Eller vad tror Ni?

En mysig fredagskväll önskar jag er, kära bloggläsare. Å så ville jag bara säga att det värmer mitt lilla preggo-hjärta att ni fortsätter att titta in till lilla mig. Ni är bara BÄST!!

KRAM

// Inredningsfrun

5 kommentarer :

Hemlängtan sa...

Kära du, får man fråga hur bred sängen är? Trevlig fredagskväll!

Hemlängtan sa...

Kära du, får man fråga hur bred sängen är? Trevlig fredagskväll!

Anonym sa...

Å vi köpte också vår imperial säng på Blocket, ibland har man tur och kan fynda! Vi målade sessans säng vit och sen satte jag på ett väggord, den blev supersöt, jag kanske får visa bild på den på bloggen nån dag (när hon har städat på sitt rum ;-) Lycka till med lull-lullandet på lillprinsens rum!

Lina M i Örebro sa...

Aha en sådan säng! =) Tack för informationen! blir nog riktigt fint!

Anonym sa...

Hej! ha också köpt en imperialsäng som vi ska måla om.. men vet inte vilken sorts färg vi ska använda.. vi vill ha den i vitt, vad rekommenderar du?? ha en trevlig söndag!