måndag 12 november 2012

Andas!


Små ljuslyktor från Nordljus, bricka och plansch från Louise Interiör. Hög lykta från Indiska.

Andas. 
Tänk att någon så enkelt kan vara så svårt ibland. När man liksom har farten uppe. Man bara kör på, utan att stanna upp och andas. Det är då  det blir jobbigt, inget blir bra och orken tryter.
Så då får man påminna sig själv. Om något så lätt som att andas. 

Det har jag gjort idag. 
Å genast känns det lite lättare.
Att andas.

KRAM

// Inredningsfrun med ny luft i lungorna

Pssssssst....... Ett par tända ljus och en blomma på en bricka bildar ett vackert stilleben.

10 kommentarer :

evalevabo sa...

Ser inbjudande och fint ut.
Kram på dig

Anonym sa...

Kram!!

Casa of Mia sa...

Fint!

Träning Inredning Inspiration sa...

Vad fint du har hemma. Fin bricka påminner mycket om Day brickan men nättare!

Kram Johanna

LIVSGLITTER sa...

Tack för att du påminde mig, hihi ;)

Tess sa...

Tänkte andas, åt en påse godis istället. Hade inte alls samma effekt! :)

dianasdrömmar sa...

Mysigt, ja det gäller att stanna upp och andas ibland...kram Diana

Browneyedgirl sa...

Tack för påminnelsen =) Kunde jag behöva som sitter med en magkatarr som är hemsk, på grund av att jag alltför ofta glömt att varva ner och andas <3 Kram fina du

Therese sa...

Jättefint! Var har du köpt den svarta ramen? Jag har köpt planschen från Hagedornhagen för flera månader sen men har inte hittat nån bra ram. Kram

Anonym sa...

Jag blir så varm i kroppen då du lägger ut bilder på ditt hem.... Känns precis som förr.. Insperations källa... Och du ger en energi.. 2 sek kikning på ditt hem, och sen kunde man pyssla vidare i sitt eget..men energin du ger :) Tihi!