tisdag 13 november 2012

Examensarbete!

'


Då så. Då var mitt examensarbete igång. Tio veckor ska det skrivas, skrivas, skrivas och skrivas lite till och seeeeen är jag klar med lärarutbildningen. Äntligen! Så om det inte skrivs lika mycket här på bloggen under denna period så vet ni varför. 
Tur är ju ändå att ni alltid kan följa min dag via Inredningsfrun på Instagram :).

Nu, kasta huvudet på kudden. Snart, zzzzzzzzznark.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Den söta vida träd-ljusstaken i köksfönstret är en present från min käre mor som hon fyndat för tjug-lappen. Man måste ju älska presenter. Å fynd :)!

13 kommentarer :

Anonym sa...

Lycka til med ditt examensarbete.
Känner på mig att du kommer bli en toppenbra lärare.
10 veckor kommer gå superduper snabbt.

Kram fr
"Förortsfrun"

Anonym sa...

ÄLSKAR så du lägger upp bilder på ditt hem, lärarinnan! ;))Alll lycka till, men detta kommer du fixa galant!! Kraaaam o godnatt!!

Gabriella sa...

Spännande med examensarbete! Jag börjar mitt nästa höst=) Lycka till! Och glöm inte att andas lugnt under tiden, lättare sagt än gjort ju säg=) Gillar den härliga väskan i inlägget nedan för övrigt!

dianasdrömmar sa...

Skönt att bli färdig , lycka till med examensarbetet, vad ska du skriva om? kram Diana

Unknown sa...

Lycka till med examensarbetet!

Vart har din mor fyndat ljustaken, den var ju superfin!

/Jenny

Anki bränd sa...

Hej
Sitter just i skrivande stund och skriver en uppsats i kardiologi blev tvungen ta ett break med kaffe och lite bloggtittande.Det känns verkligen som om man bara skriver skriver skriver o skriver men snart snart är det klart.Lycka til med ditt arbete..Anki

Lallbacken sa...

Lycka till!!
/mia

Mys och hemtrevnad sa...

jag gjorde mitt förra julen...så skööönt när skrivandet är godkänt och klart! Kämpa på! kramis semlan

Anonym sa...

Lycka till, sitter själv och skriver examensarbete i pedagogik:) mycket men jättespännande samtidigt :) hoppas på mer inlägg när du skrivit klart/ M

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad spännande!! Bloggvärlden finns ju kvar och inte glömmer vi dig om det nu skulle dröja mellan inläggen.
Kram på dig och liten lyckaspark i röva!

Beatrice sa...

Lycka till med exjobbet :-)
Du, dina hissgardiner i köket, var kommer dom ifrån? Superdupersnygga!

/Beatrice

anettan sa...

För exakt ett år sedan satt jag med mitt examensarbete för att få min lärarexamen, jag avundas inte dig. Nu har jag snart jobbat i ett år...helt galet vad tiden går. Önskar dig all lycka till. Jätte fina krukor du har både på bordet och i dina fönster. Var kommer de i från? Kram Anette

Anonym sa...

Hej! fick tidningen Vi i villa i veckan och på så vis hittade jag din blogg..du har verkligen hittat min stil! så fint du gör!:) examens jobbet blev super! jag kommer fortsätta läsa din blogg för jag får så myckt inspiration till mitt hem! Lycka till med allt!
///Ingela