tisdag 13 november 2012

Tisdag!


Blus, skärp, vantar, mössa, väska från Nordljus. Hår Rapunzel of Sweden.


Tisdag. Ny dag.
Jag fortsätter att andas och fylla den höga klara novemberluften i mina lungor. Härligt!
Strax ska jag bege mig till jobbet, men först ska jag snosa en Lillebror och Bebis bakom örat ha lite pusskalas innan jag släpper av dem vid förskolan. 
Tisdag. Ny dag. 
Ny luft. 

Idag blir en ännu bättre dag :)!

KRAM

// Inrednignsfrun


Pssssssssst...... Dagens inlägg är tillägnat alla er som bemödar er att lämna kommentarer om hur skrynklig, rynkig och gammal jag ser ut. 
Så. Varsegoda. Rynkor deluxe, only for you!!!
Å just det ja. 
Jag är heller skrynklig och gammal i ansiktet än har ett skrynkligt, gammalt bittert hjärta!!!!
Så. Det. Så.

43 kommentarer :

Träning Inredning Inspiration sa...

Vem säger att du är skrynklig! Jag tycker du är vacker och är så avundsjuk på ditt underbara hår:) Bra att du är stolt över vem du är!!

Ha en bra dag!!

Kram Johanna

Sarah sa...

Du är vacker Marika! Det hoppas jag att du vet redan men om du liksom hade tappat bort det lite längs vägen kommer här en liten påminnelse. Andas lugnt, hoppas att det hjälper! KRAM <3

Carolina sa...

Du lika vacker som när månen speglar sig i en blank sjö.

Kram

Anonym sa...

Såå otroligt fina och charmiga bilder.Å, du du e ju bara så skitsnygg,jag ser då inga rynkor.Har hittat till din blogg via Facebook,dennna kommer jag att fortsätta med att läsa.Du skriver så bra och har en mycket fin Blogg/butik.Önskar dig och de dina en fortsatt trevlig November dag:) Kram på dig/Anette!

Anonym sa...

Alltså, om det är rynkor och skrynklor som du har (?) så slår vi ett slag för rynkor och skrynklor, tycker jag! Det ska väl synas att man har skrattat i livet, dessutom ser det "sjukt snyggtt" ut, glädjen vinner!!! Mia

Anonym sa...

Folk har verkligen inget bättre för sig. Skaffa ett liv istället för att sprida negativitet i bloggar!

Hursomhelst är du fin, en kråkspark visar bara att man levt.

Ha en fin dag!

Kram från en med flera kråksparkar

/Septemberflikka som helt plötsligt inte kan logga in på blogger

Malin sa...

Fina härliga höstbilder!!

Var kommer väskan ifrån? Sååå snygg!! Jag skulle absolut behöva en sån... ;)

Malin sa...

Förlåt, såg nu att väskan var från Nordljus.... ;)

Anonym sa...

Åhh fyy för såna elaka hemska människor. Jag skulle göra vad som helst för att få ditt fina fina ansikte med ditt underbara leende. Jag blir såååå glad och på bra humör när jag går in och läser din blogg. Som tur är verkar du vara en otroligt smart brud som ser igenom sånt. Kram på dig!

Lotta sa...

Menar du att det är npgon/några som bemödar sig med att lämna taskiga kommentarer??!! De har ju stora problem! Tack för en trevlig och uppiggande blogg, som dessutom skapar drömmar :)

anettan sa...

Men sluta......hade alla sett ut som du...tänk vad snygg världen hade varit. Kram Anette

dianasdrömmar sa...

Skrynklig fnys, tycker att du är vacker och älskar att det inte är några retuscherade bilder här inte! Förresten har du en hutlöst snygg kropp stor kram Diana

Philia sa...

Nu är det så att jag känner gullet som har bloggen och kan intyga att hon inte alls är skrynklig och rynkig utan typ toksnygg. Verkligen tooooksnygg. En dam med en sån utstrålning som gör att männen vänder sig om och att en del kvinnor suckar avundsjukt:) Så ni som lämnar onödiga taskiga kommentarer - ni skulle typ gräma er ännu mer om ni såg vackra charmiga Inredninsfrun irl jag lovar!

KRAM

Välkommen Hem! sa...

DU SKOJAR??! Ursäkta mej, men jag tycker att du är jättevacker och har ett underbart smittande leende! Så där piggelinfräsch och lite smått galen- du utstrålar verkligen positiv energi! Vaddå rynkor??! De som inte har rynkor har förmodligen gjort "annat" och är bara avundsjuka (som vanligt...)
Skit i dem!
Kram!!

Amanda sa...

Hej hopp!
Läst din blogg länge, men aldrig lyckats lämna en kommentar! Så nu är det dags tycker jag ;) ser att ovanstående är inne på samma spår! Ville bara säga att du har en fantastisk blogg och ett fantastiskt yttre!
Kan ge mig den på att du har en minst lika fantastisk insida också :)!

Kram Amanda

Anonym sa...

Säger bara en sak: avundsjuka.
Det är ju tragiskt att folk lägger energi på att lämna såna kommentarer....
Hejja Marika!!!!!!!!!!! Blir alltid så glad när jag läser din blogg, lämnar alltid din sida med ett leende på läpparna :-)
Kram på dig!!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Du är så otroligt vacker! Några små glädjespår kring ögonen önskade jag att alla människor hade!! Kram

Lena - gott för själen sa...

Haha, älskar din sista kommentar! Så rätt i sammanhanget. Dessutom, du är ju galet snygg. Vilken utstrålning! Säger jag som faktiskt har träffat dig (i februari i Malmö).

Ha en härlig tisdag.

Kram Lena

Nina C. sa...

BRA skrivet Marika!!!! Du är ju ursnygg!! Så ni bittra avundsjuka människor som kommenterar elakheter ni kan ju istället ta till er denna härliga glada positiva fantastiska vackra Inredningsfrus ord och börja förändra era liv genom att tänka på just det Marika skrev!!!! Hellre några vackra skratt.å.lycklig.rynkor än ett rynkigt bittert.å.avundsamt.sur.hjärta!!!!
VARM KRAM till dig vackraste MARIKA för att du delar med dig av ditt liv och förgyller dagen med din härliga positivitet och glädje!!!!
Ha en fortsatt fin dag!! KRAM! från Nina i Örebro.

Lindas plats sa...

Fattar inte vitsen med att man ska lämna dåliga kommentarer i din blogg och ens över huvdtaget lägg energi på sådant larv. Du är jätte fin
Mvh Linda

joanna sa...

Oh my good... Skrynklig? Du är ju jättevacker! Blir så ledsen på att det finns folk som säger så. Bittra människor! Avundsjuka i vidrigaste formen! Ha det gott, snygging:-) kram Joanna

Anonym sa...

Men herre gud! Att folk bara orkar.
Skämes ta mig f-n.
Din blogg är otrolig och du likaså.
Med eller utan rynkor!!!

Unknown sa...

Tack för en härlig blogg! Du strålar inspiration och glädje! Bry dig inte om bittra människor (det är ju lättare sagt en gjort) Jag har en fråga: Vem är det som fotograferar dig? Är det din man?
/Helene
helenesprivatekonomi.blogspot.se/

Elin sa...

Hej!
Jag tycker du alltid är så himla fin och piffig på dina bilder. Jag har inte följt din blogg så länge men nu när jag hittat till den är jag helt fast. Man blir så glad av dina inlägg då du sprider massor av positiv energi.
Kram Elin

Anonym sa...

Jisses! Att folk orkar!
Men du, svarar du någonsin på frågor? Jag har aldrig sett svar på mina? Vet inte om jag missat något?Undrar om du har lust o svara på vart stjärnan i stål kommer i från? Den du visar häromdagen?
Kram

Anna-Maria sa...

Vart e du rynkig någonstans?

Epona sa...

Att folk orkar. Du är vacker! Det är nog en viss avundsjuka i de raderna som folk skriver för att ha något att klaga på....

Anonym sa...

Håller på dig Marika!Tack för en härlig blogg!! Lotta

Tillsammans Hemma sa...

Tjoho, vilken snygging du é frun!
Tack för att du alltid bjuder på det som är DU!

Love från Loo!

Casa of Mia sa...

Du är jättefin! Kram

Anonym sa...

Du ser helt fantastisk ut!!
Vilken inspiration du är.

Från en annan klädintresserad mamma

Ha en fantastisk kväll

Eva sa...

TACK för att du ÄR dig själv !!
Skrynklor & rynkor får vi alla förr eller senare, och man ser ju bra mycket naturligare och bättre ut MED dem än om man sprutar eller skär (tittade nyss på Äntligen Hemma och Lulu ser ju bara konstig ut nu).
Så var dig själv & njut av livet!
Blir glad av att läsa din blogg.

KRAM :)

MiaC sa...

Men gode tid, att folk orkar... du som är så härlig och go du vackra människa, fortsätt vara den spralliga person du är =) Kram på dig.

Anonym sa...

You go girl

PärlAnn sa...

Usch för elaka människor det är en avundsjuk typ! Du är hur fin som helst och bland de charmigaste man sett så sprallig å glad verkar du vara! Såg dig på Formex modeshowen som DU gjorde!!! Samt Big in Turkiet du är jätte cool! Kram från en som verkligen blev berörd av någon som skriver sådana elakheter! varm kram Ann i Sthlm

Browneyedgirl sa...

Men jisses att folk orkar sitta och skriva elakt sådär. Du är ju helt otroligt vacker tycker jag.
Och inte sjutton är du rynkig. Och om du nu skulle vart det, so what, vacker som få är du ändå <3 alla åldras väl, en del gör det med värdighet! You go girl <3 Kram kram kram

House of Daisy sa...

Menar du allvar?? Skriver folk sånt, hur orkar dom, bitterfi..... åt fanders med dom! Du är så vacker och inspirerande!! Tack för en ljuvlig blogg!!!!!
Kram kram

ps. har också snosat i nacken på mina små juveler innan jag lämnade på skolan och dagis, finns inget bättre!!

Mys och hemtrevnad sa...

Vad är det för fel på rynkor? vi blir väl alla söta små russin med tiden eller hur?! kramis semlan

Carina sa...

Svenska avundsjukan lyser....de arme stackarna,som måste spy elakheter omkring sig för att må bra...
Du Marika inredningsfrun är galet vacker och visar i din blogg, att du har ett stort hjärta & humor.

Så sträck på dej vackra och fortsätt i samma stil :-)

Annis sa...

Du är underbart vacker! Strunta i bitterfittorna som bara är avis!

Hillda sa...

Hej, Har följt din blogg i flera år sen jag hittade bilder på ditt hem på styleroom. Har din blogg som favvo så jag kan kika in när som helst. Reagerade när jag läste vad du skrivit om skrynklig...min åsikt: SKIT I DET! Folk mår alltid dåligt av att nån annan mår bra och letar fel, så är det bara. Älskar ditt hem o din inredningsstil (o att du alltid har så förbannat rent, vilket jag är avis på) Något som jag reagerat på är att du alltid (vad jag sett) sorterat bort de negativa inläggen, varför? O en sak till...du är dålig på att svara på dina followers frågor. Jag vill oxå veta vart jag kan köpa lampan eller vilket färg du valt osv...hoppas du ser detta som den konstuktiva kritik det är. And keep on going and I follow :-)

Anonym sa...

I LOVE YOOOU:O)

Fru Sederblad sa...

You look good girl! Och elaka avundsjuka människor finns det tyvärr nästan överallt ;-). Men du är ju perfekt precis som du är!

Stor kram till dig från mig!