tisdag 6 november 2012

Att lära av andras misstag!



 
.
Coolaste armbandet!!!
 
Senaste bilderna från Tree by Billgren smyckes-fotograferingen. 


Strax ska jag iväg på företags-föreläsning  om att lära som av andras misstag när det kommer till företagandeoch sitt egna företag. Spännande, intressant och välbehövligt på ett och samma gång. 
Så. 
Det får bli en snabbt hej och ett ännu snabbare hej då för jag har en massa som ska betas av innan föreläsningen.

Den bästaste av tisdagar önskar jag er alla goa. 
Tack för att ni finns!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst..... Idag bjuder jag på lite pics och "vad-tusan-ska-jag-ge-till-pojkvännen/maken/brorsan/kollegan-i-julklapp"-inspiration. Smycken från Tree by Billgren är ju lika snyggt på vem de än sitter! Så håll tillgodo!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Snyyyygga smycken på snygging. Tree gör grymma saker ju!!!!

Elin - AgnesAmelia sa...

Helt klart bättre att lära sig av andras misstag :)

/Elin

Anonym sa...

Tänker att det liksom inte ska passa in med killgrejer på din bloggsida, men du lyckas få till det så att det passar in ändå. Fint!!!

tack för tipset!

// Liselott

Anonym sa...

Snygga smycken på snygg kille!!!