måndag 19 november 2012

Pirr i magenl



Dukningen som jag gjorde till julafton för ett par år sedan. 
Fixar ni själva på ett kick med lite godsaker från skogen :).


Denna veckan har jag lite pirr i magen eftersom det är mycket saker som händer. Saker som ni kommer att få ta del av så klart, men även saker som det inte är läge att delge er ännu. Men alla saker känns bra i mag-gropen och det är det viktiga. För magkänslan är banne mig inte att underskatta :).

Idag bjuder jag Er på lite jul-dukningsinspiration från -10. Lite nötter, äpplen, granris (från kungskgran), kottar, kanelstänger och ljus så kirrar ni denna dukning på ett kick. Easy, peasy :)!

Nu, kaffe. Snart, soffhäng och Stockholms-planer med god vän.

KRAM

// Inredningsfrun

11 kommentarer :

Titta in hos Thess sa...

Ska bli såå spännande att se vad du har i görningen :)
Väntar med spänning .

Kram Thess

Anonym sa...

Hej
kommentarerna som du har lagt ut angående rynkor luktar fjäsk lång väg. Jag är 40 år har inga rynkor. Och dessutom är allt mitt hår (längre än ditt) mitt eget! Inget trassligt löshår här inte. kramisar Mia

Anonym sa...

Vilken underbar dukning! Älskar dina foton!
Kram Coolatanten

Maj sa...

Vilket underbart vackert julbord! //M

anettan sa...

Jag blir inte alls nyfiken......jaaah

dianasdrömmar sa...

Pirr i magen är härligt :) stor kram Diana

Unknown sa...

Åh, nu blir jag ännu mer jul-sugen! Har frossat i julmagasin de senaste dagarna och nu är det svårt att hålla emot adventsstjärnor och tända ljus i varje hörn!

Kram!

tessan sa...

Ååå..nu blev man ju inte lite nyfiken! En lillasyster på G kanske:-) Fin fina bilder som alltid!Ett stort grattis till att ha tagit steget att starta eget.kramar Tessan

villa carolina sa...

ÅÅhh vilken vacker juldukning, såå fina bilder.

Lallbacken sa...

Vilken fin och kreativ dukning. Naturen har många inredningsdetaljer ;)
/mia

Casa of Mia sa...

Underbar dukning, kram