fredag 23 november 2012

Himlans bra!!


 Julinspiration från the Island :).


Det är ju himlans bra faktiskt, att var och en har rätten att bestämma över sitt eget liv. Att göra sina egna val, bestämma vad som är bra för just en själv för då brukar det ju bli bra för de nära och kära i sin omgivning också. Tips och råd ska man alltid lyssna på så klart, men i slutändan handlar det alltid om ens egna val. 
Mitt liv är mitt. Ditt liv är ditt. 
Försök aldrig leva någon annans liv och försök aldrig att säga till någon hur de ska leva sina liv.
Så tänker iallafall jag. Hur tänker Ni?

Nu, till bussen. Snart, STHLM!!

KRAM

// Inredningsfrun

14 kommentarer :

House of Daisy sa...

Du har så rätt så! Man måste värna om sitt inre och lyssna på vad ens hjärta säger. Det man sänder ut till omgivningen är det man oftast får tillbaka!
Ha en underbar helg i Stockholm och ta hand om dig!
Kram

Träning Inredning Inspiration sa...

Fina bilder och bra text.
Det handlar alltid o sina egna val men bra råd kan vägleda en på vägen:)

Ha en bra fredag med SHM det ska jag ha:)

Kram

Anonym sa...

Hej! Ingen ska besämma hur man lever sitt liv, det är mitt val och ingen annans, och ingen annan har med det att göra! Vackra julbilder, ha det så kul i "storstan"!

Nilla Q sa...

Hej1

Oj, vilken härlig blogg! Måste läsa mer:)

kram Pernilla

Anonym sa...

You go girl! :) Så sant! Blir så arg och ledsen av alla bittra, avundsjuka kommentarer som folk skriver. En stor knäpp på näsan till dem! Jag tycker iaf att det är jättekul att följa din blogg, med all den positiva energi och inspiration som du ger. Ha en fantastisk helg i Sthlm nu! Kram Josefin

Lena - gott för själen sa...

Håller med, såklart! Misstänker att du skriver det du skriver av en speciell anledning. Tycker så synd om dig att du är så drabbad av mindre trevliga kommentarer. Så fascinerande att folk vill lägga tid på sånt. Undrar vad de tänker att de bidrar med!?

Lycka till med allt och ha en fantastisk helg!

Kram Lena

Septemberflikka sa...

Ha så superhärligt i "min" stad! Hoppas på att få se lite fina bilder. Alltid roligare att se bilder från såna som inte bor här, de ser saker på ett annat sätt.

Trevlig helg!

kram

Anonym sa...

Klart man ska göra som man själv vill! Vem blir lycklig av att göra något annat?????

Som alltid säger det mer om betraktaren än om dig!
Ha en fantstisk helg och lycka till med allt! Fortsätt stråla, det har man igen!
Kram

Anonym sa...

Bra kommentar.... Kram

Elin - AgnesAmelia sa...

Min far säger alltid - vi är våra val...

/Elin

Anonym sa...

Kämpa för fasen!!

Lallbacken sa...

Men jag så just att du ska sälja ditt/ert hus! Vet ju inte orsaken, men det måste göra lite ont i hjärtat att sälja detta underverk!? Vart ska du/ni ta vägen? Ha det grymt i huvudstaden ;)
/mia

Eva sa...

Det bästa någonsin du skrivit ! Har just ikväll blivit ifrågasatt och hur folk tror jag har det . Jag sa till henne men hon slutade inte utan fortsatte otroligt tråkigt att man inte lär sig att man inte kan veta bäst om den Andras liv . Alla är vi unika.
Ert hus är hemtrevligt och så fint så det kommer finnas intresse.
Ha det bra.

Anonym sa...

Tänk dina tankar,känn dina känslor,välj dina val!
Lycka till på vägen-den bär dej dit du vill!
Kram från Annika Hägglöf
(jag är bara envis när jag vet att jag har rätt;)