torsdag 1 november 2012

Efterlysning!


Kläder från Chill Norway. Barn från mig.


Mössa och tröja från Chill Norway (Nordljus)

 Alltså. 
Idag efterlyser jag en sak och behöver er hjälp. Alldeles för sent kom jag på att jag aaaaabsoluuuut bara måste gå och kolla på mina favvisar Swedish House Maffia som spelar uppe i STHLM i slutet av november. Å det vet man ju hur det går om man är sent ute med sådant. Det är ofta lite kört. Ganska mycket så kört till och med.
Slutsålt.
Tvärkört.
Så.
Är det någon av er läsare som sitter på två biljetter så hör av er till mig på info@inredningsfrun.se. 
Jag skulle dö en smula av eufori om jag fick tag på biljetter!!!

Tack på förhand och nu håller jag tummarna att någon av er gör min dag :)!!

KRAM

// Inredningsfrun som håller tummar och tår

7 kommentarer :

AnnCatrin sa...

Fler biljetter ska släppas tyckte jag att det stod i tidningen idag :)

Anonym sa...

http://mobil.blocket.se/kalmar?w=3&q=Swedish+house+maffia&ca=18&cg=0

Anonym sa...

Hej!
Det finns jättemånga ute på Blocket.
Lycka till!

MITT VITA HUS sa...

Klockan 9 på måndag släpps det flera sötis;)

Kram

Träning Inredning Inspiration sa...

Hej
jag tror ev några på jobbet har för de inte fick ledigt! Jag kollar och återkommer i så fall:)

Så du gillar house? Vi har haft flera stora Dj hos oss på klubben bland annat Axwell. Det är sån otrolig stämning dessa kvällar.

Hoppas jag hittar biljetter eller att du får från något annat håll:)

Kram Johanna

Anonym sa...

Kl 09.00 i morgon (TROR jag) släpps fler biljetter :-)

Lallbacken sa...

Goood looking as always ;)
/mia