fredag 2 november 2012

Som vildhavre!


 Gårdagens Instagram-pics med saker som jag piffat ppå jobbet.


Jag är nog lite som vildhavre just nu. Flyger dit vinden tar mig och gillar liksom att chilla varthän det än må vara för plats jag landar på. Det känns som om jag kan slå rot vart som helst; Ute hos kidsen skolan, i inredningsbutiker, inhyrd till event, i blomsterbutiken. Ja, lite varstans och överallt på en och samma gång. Det funkar för mig i livet just nu. 
Jag passar liksom på att få testa på alla dessa häftiga utmanande saker som livet har att erbjuda just nu. 
Å jag älskar det. 
Att få vara lite som vildhavre!!

Nu, förskolelämning. Snart, jobba.

En härlig fredag önskar jag Er alla goa.

KRAM

// Inredningsfrun

13 kommentarer :

M.A.R.K.I sa...

Krása , nádherné nádobí ............. Marki

Unknown sa...

Himmel vad fint du dekorerar och donar...skulle ju ha dig till inredningshjälp när man flyttar till nya huset snart...dock bor vi ju inte särskilt nära varandra... Men drömma kan man=) Ha en underbar fredag!!! Kram

dianasdrömmar sa...

Lovely, vildhavre smakar på ordet det gillar jag kram Diana

Krannina sa...

Oj, så fint du fixar till det!

Härligt att du trivs i alla dina olika roller :-)

Ha en fin fredag!

Frida sa...

Åh vad snyggt!!

Dagar av lycka sa...

Det låter onekligen helt lovely!!!

ha e fin helg!
/Anna

Therese sa...

Åhh, så fint! :) Kram

Elin - AgnesAmelia sa...

Vildhavre brukar inte vara något positivt direkt men din beskrivning fick det att låta vackert :)

Elin

Browneyedgirl sa...

Härligt =) Vildhavre, det lät vackert tycker jag. Du beskriver det så levande <3 Mycket fint det finns där du jobbar. En fröjd för ögonen. Ha en mysig lördag nu, här ska förberedas middag till kvällen. Kram kram <3

Anonym sa...

Härligt att ta för sig vad livet har att erbjuda.
Jag befinner mig i din hemtrakter, besöker dottern i Kalmar. Har något tips vad jag inte får missa mina dagar här ? Åker hem på tisdag eftermiddag så kan inte vara med på föreläsningen i Kalmar salen du tipsa om tidigare. Ha en fortsatt trevlig helg.

Karin sa...

Vad fint du gör det!

emmashem sa...

Så mycket fint:)
/Emma

Anonym sa...

Åh, vad kul att du får möjlighet till det. eller får o får , men jag antar att du får lön/ blir sponsrad så att du klarar dig ekonomiskt på det med att testa olika sysselsättningar. Jag avundas dig, det skulle jag verkligen oxå vilja göra. När jag var på sjukhuset med min mamma så donade jag där så personalen trodde att jag jobbade med det, sen gör jag blomsterdekorationer/buketter som folk tror e köpta, sedan dukar jag och gör spännande menuer som på en restaurang, men sen är jag också lärare .....det är di också va? dvs allkonstnär :)

mvh
Marina