söndag 25 november 2012

Gilla känslan!

SHM på Friends-arenan. Gaaaalet!
Nöjda efter en grym konsert. Tröja från Modesto.
På min lilla lekamen; Tröja från Gina Tricot, halsband Bohemian Luxury, armband COS.
Julskyltning på NK. Ett måste!
Ett titt in på Royal Design är också ett måste.

Alltså.

Har lite svårt att sätta ord på alla känslor som ligger och bubblar som sockerdricka i magen just nu. 
För gör Sthlm något med mig.
Vet inte om det är pulsen, doften, ljuden eller den saliga blandningen av människor som får mig att känna mig aningen hög på livet. 
Men så är det. Å det behövs ingen mer utförlig analys än så. 
Bara gilla läget. Bara gilla känslan. Bara gilla livet!

Nu, trippel salto ner i bingen. Snart, hångla kudden.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst....... Bjuder på lite Instagram-pic från helgen. Håll tillgodo!

6 kommentarer :

Lina sa...

Säger och känner likadant, kan inte sätta fingret på vad det är men Sthlm gör en "hög på livet" :)

Nu väntar jag spänt på advents-pynts-bilder :)

dianasdrömmar sa...

Älskar Stockholm :) det var därför jag flyttade från Kalmar hit...:) menÖland är det som gäller på sommaren, har ju kära bror där kram Diana

Browneyedgirl sa...

Härligt att du har det så bra =)
Hoppas du får en bra start på nya veckan nu! Kram kram

Anonym sa...

Säger detsamma - STOCKHOLM i mitt hjärta!! kram och ha en ny spännande vecka! kram från Fagersta

Tess - NinaTess.com sa...

Jag är smått avis på att du såg SHM LIVE. Vilken upplevelse det måste ha varit!

Fina plagg också =)

(fd. tesslounge.com

Agnes sa...

Vad kul att du har kommit till min dotters klass..du kommer att bi en frisk och fräsch fläkt...lycka till!
Kram Agnes