måndag 19 november 2012

Måndagsflosker!


Saffransdrömmar. Dax för första omgången snart, tror jag minsann :).


Måndag. 
Ny vecka. Ny luft i lungorna. Ny luft under vingarna. 
Undrar vart vinden tar mig? 
Livet får utvisa och jag, jag låter mig färdas dit den vill. Det finns inga hinder. Bara möjligheter.

  
"Du kan göra allt du vill. Bara du har modet i hjärtat att göra det." 
// Mio min Mio, Astrid Lindgren

Ja.  Sanna mina ord. Så är det!

Nu, examensarbeteskrivande. Snart, lunch.

KRAM

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

Johanna sa...

Vilka härliga bilder du! Påminner mig om att jag måste sätta igång med bakandet för får mannens släkt på glöggmingel redan nästa helg. De är många så måste baka i förväg och frysa in hehe. ;-)

Ha en jättefin dag!!!!

Träning Inredning Inspiration sa...

Så fina ord av Astrid. Så rätt! Du kan göra vad du vill!

Njut av kvällen!

Kram

Anonym sa...

fina bilder, fin blogg och vilken fin stjärna- älskar stjärnor i alla former , föll pladask för porslinsstjärnan på sista bilden!Undrar väldigt mycket var du har köpt den??

Gabriella sa...

Oj så gott det såg ut!=)

Anonym sa...

Underbara stämningsfulla bilder från ditt urmysiga kök!! Undrar också var den vackra porslinsstjärnan kommer ifrån?!
Ha en fin dag!!

Tolisinredning sa...

Alltid lika inspirerande att kika in till dig.:)
Mvh Tolisinredning

Madeleine sa...

Hej!!
Snubblade in här efter googlande av kökstapeter inspirtion. Och nu föll jag för din kökstapet, jag vill veta allt om den om du delar med dig förståss ;)
Märke, kollektion, namn. Kanske pris/rulle om du minns det?

Tack på förhand.
Maila gärna till mig så att jag lättare kan läsa och hitta till ditt ev. svar :)
madeleine_axelsson@msn.com