fredag 16 november 2012

Hörde jag fredag?



 Lite blandade pics från när jag fotade Tree by Billgrens 
coola smycken.


  
Hörde jag fredag eller? Tjohooooo!!! 
Denna helgen vankas det minsann tjejmiddag, lite mini-loppis (har maaassor som jag måste rensa ut här hemma) och så klart en massa mys och fika. Som en helg ska vara fylld med. 
Å nu då? Nu tar jag kväller.

KRAM 

 // Inredningsfrun

Pssssssssst...... En liten fågel viskade i örat att Tree by Billgren kommer upp med en ny grym kollektion till nästa år. Wohooooo!!! Måste älska tingeltangel :)

4 kommentarer :

Lallbacken sa...

Verkligen snygga mans smycken! Kanske kan tänkas bli en julklapp
/mia

dianasdrömmar sa...

Härligt med helg och fantastiska bilder kram Diana

Victorias Provkök sa...

Shit vilka fina bilder..
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Browneyedgirl sa...

Godmorgon sötis =)
Hoppas du fått njuta av en fin helg nu. Vilka snygga smycken det finns, synd att min man inte är mycket alls för det.
Kram tjejen och glöm inte solsidan ikväll =)