fredag 9 november 2012

Familj!



Blus från Suzanne Nilsson, Provrummet.

                           
Ääääääntligen på plats. Mina fina ljusstakar från Louise Interiör.

 Min älskade bror och jag i efterlängtad pratstund.



Det är härligt det där. Att ha en familj som man älskar lite mer än livet. 
Som alltid finns där. Älskar en. Går en på nerverna. Säger det man vill höra. Säger det man inte vill höra. Stöttar. Hjälper. Bråkar, Irriterar. 
Men ändå i slutändan. Som älskar. 
När man behöver det.
Det. Är. Stort.

Nu, champagne. Snart, födelsedagsmiddag för älskade mor.

 Är inte det fredagsmys deluxe så säg!!! Tjohooooooo!!!

KRAM

// Inredningsfrun

10 kommentarer :

Anonym sa...

Skulle vara trevligt att se lite mer än bara benen på brorsan. Är han bara hälften så snygg som mor och dotter så måste han vara en riktig goding. Ha en riktigt mysig födelsedagskvall.

Anonym sa...

Ett STORT grattis till din vackra mamma!!! ifrån oss på andra sidan kusten.

Lena - gott för själen sa...

Mysigt kärleksförklaring till familjen! Grattis till mamma!

Kram Lena

Gabriella sa...

Så fint inlägg! Och sant=) Hoppas ni haft en trevlig kväll!
Kram

Browneyedgirl sa...

Hoppas ni hade en jätte trevlig middag <3 Hoppas du får en härlig lördag! Kram finaste du!

Träning Inredning Inspiration sa...

Fina ord till familjen!!

Hoppas ni hade en underbar fredag!

Kram

Photo by Maria sa...

Låter som min bror, finns där i alla väder..

Kram Mia

Anonym sa...

hej
jag frågar igen... Jag undrar vart din fina kudde från ett tidigare inlägg, kommer ifrån(en vit kudde med ett hjärta, det ser ut som om hjärtat är i fårskinn.)? Tack

Lallbacken sa...

Vilken fin ljus vrå du har där. Håller med dig om att en broder är det bästa att ha ;)
/mia

Anonym sa...

Hej! Det fina vita runda bordet som syns på bilden - är det ett gammalt bord som du själv målat vitt? Har nämligen ett lite halvslitet liknande bord som jag gärna skulle måla,men inte vågat...Trevlig blogg, by the way! /marie