onsdag 7 november 2012

Inlägget som försvann!

 
Julinspirations och detaljbilder från förra årets 
julpynt här hemma på the Island.

Detta, mina vänner, är inlägget som av någonanledning inte alls lades upp här på bloggen i morse, som det var tänkte utan istället hamnade under gårdagens inlägg. Weird. 

Nu gör jag ett nytt försök;


Lill-lördag. Veckans bästa dag.
Halva veckan har redan försvunnit och man har (kan ju alltid hitta på annars) en anledning att fira att det snart är helg. Bästa!!

Idag har jag både jobb och en massa annat fixelifix på tapeten som jag ska hinna med innan denna eminenta lilla dag tar slut. Å hinner jag inte med allt idag så finns det ju en morgondag oxå :).

Nu, skjutsa kids. Snart, jobb.

KRAM

// Inredningsfrun

5 kommentarer :

Browneyedgirl sa...

Här ligger jag med magsjuka :( Och jag som sett fram emot lite vin och bra film med mannen i helgen! Lär ju få bo på toa, säger som du brukar Oh the sexiness *hihi*
Kram och hoppas du mår fint <3

Mys och hemtrevnad sa...

ja nu börjas planerandet inför jul hos många...kramis semlan

Clara sa...

Wejdź, proszę na moją stronę: http://schizofreniamojegosyna.blogspot.com/

Anonym sa...

Gillar stjärnan i stål! Vart kommer den i från? Har sett liknande innan, men aldrig lyckats hitta någon..

Kram jes

Emma sa...

Gillar stjärnan och skulle själv vilja ha en. Vart kan jag köpa denna?