torsdag 15 november 2012

Bindefeld-inbjudan!

 Bilder från förra julen. Receptet på min saffranskaka hittar ni



 Idag damp det ner en inbjudan från Micael Bindefeld i mailboxen. Väldans trevligt, måste jag ju säga. Så jag ska minsann få gå på julgrans-vernissage och mumsa julig frulle på Hotell Birger Jarl. Jamenjomenmantackar så mysigt!! Får bara se om mitt "liiiiite-very-indeed-späckade-livspussel"-schema gillar att jag drar iväg på julmys. Hmmm..... Lite fortsättning följer på den helt enkelt :).....

Iallafall.

Nu när vi ändå är inne på jultemat så måste jag ju tipsa alla er som har vägarna förbi Öland eftersom My´s Blommor nu har 20% på aaaallt (på ordinarie pris) i butiken det vill säga både blommor, inredning och jul/adventssaker. Gaaaaalet!! 
Så nu ska det shoppelishoppas hyacinter och jul-lull-lull så det står härliga till. Bästa!!!

Nu, plugga. Snart, hångla kudden.

KRAM

// Inredningsfrun

11 kommentarer :

Anna sa...

Å den där kakan är så god.. Gjorde den förra julen.. Måste nästan göra den snart igen.:)

Iris // Alla dagars kaos sa...

Ser gott ut, väldigt gött :)

Vad forskar du om i ditt examensarbete?

kram /iris

Välkommen Hem! sa...

Låter GALET kul! Grattis till dig!
Och OJ, det första jag skulle tänka är ju såklart: -Vad ska jag ha PÅ MIG?? Men du hittar säkert något ubersnyggt :-)
Kram o ha en fin kväll!
Judita

evalevabo sa...

Gud så kul.. Vill oxå..
Oj vad du bakar. Skulle rulla fram om du åt allt...
Kramis

Browneyedgirl sa...

Hej fina =) Men ohhh så galet skoj att få gå på fest. Inte varje dag man får en sådan inbjudan, aldrig skulle jag vilja säga *skrattar*
Du kommer stråla =) Hoppas du får möjlighet att gå. Kram och njut av en underbar fredag <3

dianasdrömmar sa...

Roligt, klart att du ska komma hit till Stockholm och gå på Bindefeldt fest :) kram Diana

Anonym sa...

Oppskrift på den superfina kaken!? :-) Håper du kan legge den ut... Og gå på fest, med god samvittighet! Du jobber på innan og efteråt! ;-)AK

Ann sa...

Hej hej! Låter supergott med saffranskaka. En undran bara 1 mjölk, 1 vadå? Kanske 1 dl, eller? Underbart att gå på fest. Det blir säkert superskoj!
Trevlig helg
Ann

Elin _ AgnesAmelia sa...

Klart du ska gå - hit till Stockholm :) Birger Jarl visar upp galet fina granar.


/Elin

Anonym sa...

Kakan ser supergod ut!!!!
Men 1 mjölk? vad betyder det? 1dl eller vad?
vill ju baka den NU!
Tack för en härlig blogg med skön mix<3

Anonym sa...

Vill så gärna göra kakan,men är det 1L mjölk eller 1dl ja bara en liten fundering.Tack för en UNDERBAR blogg med en POSETIV bloggerska.:)