onsdag 21 november 2012

Det går bra nu!



Dagens happy Inredningsfru. 
Tröja Chill Norway, väska  Dixie, smycken Tree by Billgren (allt från Nordljus), 
jeans/tischa Gina Tricot
stövlar Billi Bi (Modesto). Hår Rapunzel of Sweden. Gräsmatta, grannens.


 Alltså.

 Det går bra nu!  På alla plan i livet :). 
Idag, när jag vikarierade, blev jag inkallad till rektorn på skolan (brukar ju inte båda så gott... hmmm...) och blev erbjuden en tjänst på stående fot. Efter lite "blink-blink-å-hakan-slog-nog-visst-i-golvet-å-dra-mig-lite-sidledes-så-glad-jag-blev" så tackade jag ja. Så klart. Så från och med måndag jobbar jag 75 % i en årskurs tre och skriver klart mitt examensarbete på resterande 25 %. Dumt att gå sysslolös liksom :). 

Å ja. Jag lovar att återkomma med mer info om huset och varför vi flyttar. Å nej. Jag ska inte sluta blogga. Det krävs lite mer än en husförsäljning för att ni ska bli av med mig. Jag kommer att blogga tills jag blir mellan nittio och döden. Typ.

Å just det ja. Jag har blivit utvald som finalist i tävlingen om årets "Kalmarbloggare 2012".  
Tjohoooo så skoj! 
Rösta kan ni göra HÄR. Tackelitack på förhand!!!

Nu, borsta tand. Snart, hångla kudden.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Galet många är ni nu som följer mig om dagarna via Instagram. Himlans kul att så många hittat dit. Varmt välkomna :)!!

19 kommentarer :

Anonym sa...

Grattis til jobbet...kul!!!! gonatt...från Fagersta

Gabriella sa...

Gratulerar till din nya tjänst! Vad roligt, lycka till!=)
Kram

Unknown sa...

Grattis till allt flyt! Härligt när det gå bra!

Natti natti,
Catta

Septemberflikka sa...

Stort grattis till tjänsten!

kram

Disa sa...

Grattis till jobbet

Disa sa...

Grattis till jobbet

Unknown sa...

GRATTIS...Det flyter på bra i ditt liv just nu..;))) Å jag blir så nyfiken vart ni ska flytta,alltid roligt med förändringar..lr hur...;)))

KRAAAAM till dig å ha en ljuvlig dag!!

dianasdrömmar sa...

Snyggo och grattis till jobbet :) kram Diana

Titta in hos Thess sa...

Stort grattis till jobbet!
Och till utmärkelsen så klart ;)
Hoppas du får en fin dag.

Kram Thess

tessan sa...

Ett STORT Grattis!!å väntar med spänning på uppföljning om huset!

Anonym sa...

ÅÅ grattis till allt! Håller tummarna att det fortätter så här bra! :) Synd med huset för det är verkligen fint men förstår att du måste ha en anledning när du lämnar det. Väntar med spänning vad du berättar vad som kommer hända här framöver:)Lycka till! /Ingela

Träning Inredning Inspiration sa...

Grattis! Kul att allt går så bra! Njut!
Det gnistrar om dig på bilderna:)

Ha en bra dag!

Kram

anettan sa...

Grattis! Funderade på hur långt hår har du? Ha en fin fin dag. Kram Anette

Browneyedgirl sa...

Grattis till jobbet =) Vilken lycka! Och vilken underbar fröken barnen får <3 Vilken tur att du ska fortsätta blogga, vill ju inte bli av med dig, älskar din underbart härliga blogg. Gör ju hela min morgon när man får sitta med kaffe koppen och kika in hos dig! Kram och ha en fin dag!

Anonym sa...

Grattis till jobbet och välkommen in i skolvärlden :). Lycka till i livet:)).
Kram Lena

HOUSE of ADELA sa...

Å du är så snygg min vän så klockorna stannar!:) GRATTIS till jobbet, vilken lycka! Härligt med förändringar i livet!

Kramar
Adela

annika sa...

Hej! Har hittat din blogg och bara älskar att läsa den:-) Ska bli skoj att få följa dig, önskar dig all lycka!! Kram Annika

Sommaren65 sa...

GRATTIS till jobbet!
Har precis röstat på inredningsfrun på årets Kalmar bloggare. Kram Magda <3

Anonym sa...

nu...vill vi vetaom du köpt ett annat hus på öland..sno inte mitt bara.. grattis till jobbet..