torsdag 1 november 2012

November!




Dåså. 
November och tillika den första vintermånaden när nu här och jag fattar ingenting. Var det inte nyss vinter och jul? Vart tog det här året vägen?  
Hmmmm.....

Det är ju banne mig tur att jag är en riktig sucker för jul eftersom den tenderar att komma fortare och fortare för varje år som går. Å nu är det bara en månad kvar.
Som jag längtat :).

Nu, i-ordning-fix. Snart, jobbejobbe.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst...... Idag visar jag lite smått och gott från Gårdby Kafé & Lanthandel.

6 kommentarer :

Elin - AgnesAmelia sa...

Åååååå - inflr jul - verkligen älskar julen :)

/Elin

Carolina sa...

Jag skulle kunna tänka mig att flytta in i den butiken och bo där permanent, hur mycket fint och mur mysigt får man ha på ett och samma ställle?

Du fångar verkligen allt det fina i dina bilder och du gör min dag varje dag. Behöver jag inspiration eller bara ett gott skratt så kikar jag in på din blogg.

Tack och ha en fin dag!

Home2tiny sa...

Vill bara hoppa in i dina fina bilder och börja fira jul direkt, men jag får väl lugna mig lite med julen o nöja mig med att läsa din härliga blogg. Kramisar Tina

Träning Inredning Inspiration sa...

Så fina bilder och mysig butik..
Mycket från din butik skulle gärna få flytta in hos mig:)

Kram Johanna

Anonym sa...

Ap ap ap! November är väl ändå en höstmånad!?December,januari och februari är vintermånaderna i min bok i alla fall... Hur delar du in året?
/Hanna

Emma sa...

Hej! Klickade just in på din blogg för första gången och såg att du gillar lite samma stil som jag! jag bara ÄLSKAR vitt trä, lite silvrigt, lite slitet, gröna växter, ljus! helt enkelt ljust, hemtrevligt och bara helt underbart :) jag tänkte bara fråga, finns det någon namn på denna stil? nåt tema/årtal t.ex? :)
Mvh Emma