söndag 4 november 2012

Bloggtorka!



Lite blandad julinspiration från förra årets jul här hemma på the Island.  


Lite "nu-får-du-ta-och-skärpa-ihop-din-lilla-benhög" på mig, kan ju jag känna, efter helgens bloggtorka. Inte ett endaste litet bloggeliblogginlägg sedan i fredags. H.O.P.P.S.A.N!! 
Men. 
Ni som följer mig via "Inredningsfrun" på Instagram  vet att det minsann inte har varit någon brist på aktivitet på mig. Snarare tvärtom.

Idag har jag iallafall varit i butiken och gjort ett heldagspass. Galet roligt! De första adventsljusstakarna har plockats fram och nu är det ju inte så lång tid kvar till årets bästa tid.
Jag är nog inte ensam om att längta till julen va :)!?!? 
Tjohoooooo!!!

Nu, kaffe och choklad. Snart, Solsidan.

KRAM på er alla goa!!

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Anonym sa...

Snart kommer den!!!:) Bästa tiden alltså. Efter Halloween är det fritt fram:)

Lallbacken sa...

Du har ju så fina bilder ändå, även att du har torka ;)
/mia

anettan sa...

Nä inte är du ensam om längtan men snart är vi där. Kram Anette