onsdag 31 oktober 2012

För roligt för rast!

Kom å kööööp :)!!
I farten at work!


Ni vet sådana där dagar när man liksom har lite för roligt på jobbet att man glömmer bort sin rast? Sådan dag har jag haft idag. 
Dra mig lite sidledes att det kan vara så roligt att kånka/släpa/dra i krukor 
och bord så att naglarnar ryker och knogarna vitnar. 
Eller ja, själva kånkande är kanske inte så kul i sig men ett måsta för att få allt dit jag vill. 
Å sedan att få lull-lulla och fixa och plantera blommor. Jamen ni hör ju. Galet roligt (väldans mysigt är det också när ni läsare kommer fram och presenterar er. Ni är ju för goa!)

Så. 
Nu ska jag kasta mig i soffan och vila upp mig (med kaffe och choklad) för att vara pigg och utvilad inför morgondagens jobb.

Livet alltså. 
Ibland är det bara för gött att leva!!!
Tjohooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Gabriella sa...

Härliga bilder! Tänk vad lite blomster kan göra. Tror jag ska köpa med mig ett fång hem på fredag=)

dianasdrömmar sa...

Tänk att livet kan vara så hääääärligt :) fin du är kram

Browneyedgirl sa...

Vilket dröm jobb =) Och tänk så glad man blir av blomster och annat fint blickfång. Väntar ivrigt till det är okej att handla hem amaryllis och andra härliga julblomster =) Kram fina och ha en skön dag <3