fredag 9 december 2011

Gästbloggare!





Å så var det fredag igen, härliga fredag! Idag har jag/vi fullspäckat schema och vi ska både hit och dit. Första stoppen blir till Sveriges Radio Kalmar där jag ska sitta och prata jultrender och inredning mellan 11.30-12.30 (ja.. inte hela timmen så klart men kanske ett par minuter hit och dit... typ). Trevligt!

Ja, just det ja. Jag har ju fått äran att gästblogga hos favoritbutiken Nordljus egna butiksblogg. Tjohoooooooooooo så skoj och väldans trevlig måste jag ju ta och säga. Mitt gästbloggsinlägg hittar du idag HÄR. Till er nya läsare som hittat hit via Nordljus-bloggen hälsar jag er varmt välkomna hit. Här kommer ni att kunna jul-chilla och mysa som bara den. Hoppas Ni kommer att trivas!

Gotta go!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst..... Idag visar jag lite pics från finaste Lucian och Staffan Stalledräng med hästapålle. Love them! De finns att köpa på Mormors Fönster.

5 kommentarer :

Livet på landet sa...

Grattis, vad roligt! Älskar Nordljus med alla deras fina grejer:)
Hoppas du får en mysig helg!

Kram Helena

AnnCatrin sa...

Lyssnar just nu på dig över webben :) du låter så go & härlig. Tummen upp för inredningfrun! Kraaam

Lotta sa...

Har för första gången besökt Topiary o inhandlat lite lulgranspynt som jag såg på din blogg. Väldigt fulsöta små tomtar och en sån där Clown-tomte, den sista i butiken..Inte riktigt min smak allt som var i affären, mer som en godisaffär för ögonen, men roligt att titta i alla fall..

Maria Zaar sa...

Hörde en bekant röst på radion idag så jag stannade till för att lyssna och hörde då att det var din ljuva stämma. Så roligt! Trevlig helg/ Maria

Att vara någons fru sa...

ooo jag skulle vilja gästblogga HÄR inne!