torsdag 8 december 2011

Ni har väl inte glömt!?!

Foto: Nordljus
Tävla och vinn valfri sjal från Nordljus. Kanske någon av dessa två:)?
Vinn ljuvligt fina vimpeln!

Ni glömmer väl inte att TÄVLA!!! Jag har ju fått förmånen att få lotta ut fin, fina julklappar från Nordljus (och deras egna märke du Nord och Lucky Lina). Detta behöver ni göra för att vara med och tävla:

1. Gå in i Nordljus webb-butik. Där väljer du ut den perfekta julklappen och motiverar till vem (ja.... förutom mig då) du skulle ge den till.
2. "Gilla" Nordljus på Facebook. (Har du inte Facebook så skriv en dra-mig-baklänges-bra-julklapps-motivering ;))
3. Länka till denna tävlingen från din blogg (Har du ingen så deppa inte ihop. Du får vara med och tävla ändå.
4. Skriv din motivering i kommentarsfältet (här på bloggen) tillsammans med namnet på den Lucky Lina-sjal du väljer om du vinner. Skriv även om du "Gillat" på Facebook och länkat från din blogg.

Bästa motiveringen vinner och det är jag som utser en vinnare och en andra och tredje plats. Så gå nu lite wild and crazy och motivera juleklappar som aldrig förr för detta kan ni VINNA:

1:a pris: Valfri Lucky Lina sjal och en vimpel http://www.nordljus.net/se/art/vimpel-christmas-du-nord.php
2:a pris: Valfri Lucky Lina sjal och supercoolt kuddfodral http://www.nordljus.net/se/art/kuddfodral-24-du-nord.php
3:e pris: Valfri Lucky Lina sjal

Tävlingen börjar NU och avslutas fredagen den 9/12 kl.20.00.

LYCKA TILL!!! Å Tack Nordljus för grymt fina priser!

KRAM

// Inredningsfrun

5 kommentarer :

Casa of Mia sa...

Sjalen är jättefin:)

Anonym sa...

Hej Inredningsfrun och tack för din fina inspirationsblogg.
Jag skulle vilja ge Amband Detroit svart HUNK.N.Y. till mannen i mitt liv.
För att han är den jag delar glädje och sorg med, för att han är den som överraskar mig med saker och ger mig frulle på sängen på lördagsmorgonen.
För att jag vet att om han skulle ha det på sig så skulle han bli sååå snygg och kanske bara för att jag älskar honom så.
Jag skulle bli väldigt glad för Sjal Lucy Wine LUCKY LINA.
Ha en fortsatt trevlig kväll så ses vi fler gånger här på din blogg. Jag gillar både dig och Nordljus på FB :o)
Sussie Löfgren Malmberg

Maria. L sa...

Hej Hej! Jag tänkte vara med och tävla=) Ville även passa på att tala om att följa din underbara blogg har skapat ett dagligt beroende=).

1. Perfekta julklappen från nordljus är "Lyktkorg Marion Star-On Interiör" artikelnr: B28-408-045w
2. Har såklart gillat "Nordljus" på FB.
3. Har ingen blogg.
4. Motivering: Denna fina stjärnlykta vill jag ge min älskade tvillingsyster och bästa vän i livet. Denna stjärnlykta ska lysa och påminna henne om att hon är en fantastisk syster, fantastisk mamma till sina tvillingflickor och den största stjärnan i mitt liv!
( om jag skulle vinna föll jag för "sjal snow-Lucky Lina)
trevlig helg/ Mia. L

ElinBerglund sa...

Det fina armbandet Listen to your heart 82 skulle jag vilja ge till min mamma. Min mamma är den finaste och underbaraste personen på denna jord.
I alla lägen finns hon där för mig. Samtidigt är hon förnuftig och tänker igenom saker två gånger.
Min fina mor är den starkaste personen jag känner och att en människa kan bry sig så mycket om alla andra är för mig ett mysterium!

Jag skulle vilja ge henne några guidande ord i livets gång. Något som kon kan titta på och känna att det kommer en ljusare morgondag.

Jag har både gillat och länkat. Sjalen Sjal Estell black LUCKY LINA tycker jag är underbar och också den jag skulle välja om jag fick bli vinnaren.
Tack för en fin blogg och rolig tävling =)

Sandra Johansson sa...

Ser att tävlingen egentligen är avslutad, men jag gör ett försök iallafall :)

Det fina Armbandet Be yourself 82 skulle jag vilja ge till min pappa. Han är den bästa pappan man kan ha, han jobbar och sliter men ställer alltid upp oavsett vad. Han finns alltid när man behöver honom! Han är helt enkelt underbar, samtidigt som han alltid ställer upp och bryr sig om andra. Han är nästan för snäll om man kan säga så :) Jag skulle vilja ge detta armband som en påminnelse till honom att han är den snällaste och goaste människan precis som han är. Har tyvärr varken blogg eller FB.

Om jag skulle vinna så blev jag störtförälskad i sjalen Estell Creme LUCKY LINA

Tack för en inspererande blogg, som jag följer dagligen =) En trevlig Lördag önskar jag dig!