torsdag 2 december 2010

Inredningsfrun mellan Christer Sjögren och julskyltning





Japp, där hittar Ni lilla mig idag, mellan Christer Sjögren och julskyltningen på framsidan i den lokala tidningen. Inte det sämsta!!

För er som vill läsa om min medverkan i "Halv åtta hos mig" klickar på länken HÄR och bläddrar till sida 20.

Undrar just om man får se någon preview, i kvällens avsnitt, inför nästa vecka...... hmmm..... har nog inte riktigt fattat det än. Känns himla luddigt att man ens har spelat in det!!! Men skoj hade vi, oj, oj, oj.......

En fortsatt mysig torsdag önskar jag Er!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst........ Tack för att Ni fortsätter att höra av er till mig. Om ni vill vara säkra på att få svar på era frågor (som ni ställer i kommentarsfältet), är det bästa att maila mig (ma22jj@student.hik.se). Jag försöker svara så fort jag kan.

4 kommentarer :

Rebeccas.se sa...

Spännande, jag ska försöka titta i nästa vecka! :)

Levindas Värld sa...

Åh va spännande att du ska vara med. Jag tokdiggar det där programmet och försöker se det så ofta jag kan, ska verkligen se till att se så många avsnitt som möjligt nästa vecka :)

Jag kan bara gissa mig till hur roligt ni måste ha haft, det verkar så skoj på programmen och då får man ju inte ens se hälften av allt tok som försigår...haha!

Jen sa...

Ååå...vad fint du ser ut att bo. Gillar stolsdynorna du har på matsalsstolarna, vart finner man dem? Och julstjärnorna du har i vardagsrumsfönstret hade så vackra "fötter", vart har du inhandlat dem.

Hoppas att du får ett bra avslut på denna torsdag Kram jen

Marielle sa...

hejsan hejsan... nämen ser att du har samma fina efternamn som mig. heter också Axén!