torsdag 2 december 2010

Utan anledning!!





Till alla er (väldigt uppmärksamma läsare, må jag säga), finns det ingen logisk anledning till att jag har börjat bränna alla ljusen (kolla länken) på en gång, men sedan ångrat mig. Jag önskar att jag hade en supersmart å analyserande anledning till detta konstiga beteende, men icke! Så tyvärr får ni fortsätta att undra och jag kommer att göra lika så......... å min käre make oxå för den delen, men det är ju inget ovanligt. Han brukar, för det mesta, undra vad jag håller på med här hemma :)! Japp, konstig som få, det är jag det! Hepp!! :D

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssssst....... Idag visar jag lite fler bilder, som önskat, på de vackra stolsdynorna vi har i vardagsrummet. De kommer från Boel & Jan och är köpta på Mormors Fönster. "God Jul"-löparen kommer från Himla och är köpt i samma butik som dynorna.

3 kommentarer :

Anonym sa...

Sååå snygga stolsdynor! Me like! Kram Jackie

Agnes sa...

Min son utbrast,,det är ju hon som praktiserar i 6c!!! snacka om att vi ska sitta klistrade vid soffan nästa vecka...kram Agnes

Anonym sa...

Du har väl lyssnat på Simon & Thomas, "Man ska aldrig sätta fram obrända ljus".

Kram Cajsa.A