fredag 5 oktober 2012

Årets semesterbild!


 
Lillebror på språng.

 
Igår kväll när jag satt och redigerade bilder på datorn hittade jag nog banne mig årets semesterbild. Bilden tog jag när vi var nere i Marbella förra månaden. Lillebror (som förmodligen älskar att bada mer än han älskar sin käre mor och far :S) gjorde ett klassiskt "rumpavtryck" och sprang runt på stranden som det söta lilla spektakel han är. 
Det är en sådan här rump-bild som jag (förmodligen) kommer att förstora upp och stå och vifta med på en skylt när Lillebror tar studenten om en sisådär 17 år. 
Eller vad tror ni?

Iallafall.

Idag följer jag med girlsen ut på lite After Work på Saluhallen här i stan. Bara fira att det är fredag, lyssna på lite musik, äta något gott och njuta av att få pladdra i 180 km/h (ja, ni vet ju hur det låter när man får träffa sina girls; Blablablablablablabla) med världens bästa tjejer. Är det fredag så är det :). 
Tjohoooooooooooo!!!

KRAM

// Inredningsfrun

6 kommentarer :

Lena - gott för själen sa...

Mysiga bilder!

Ha en fantastisk kväll, tillsammans med girlsen!

Kram Lena

Maj sa...

Jättegullig bild.....men var lite försiktig med bilder på små barn. Alla som är på nätet är ju inte helt ok om du förstår vad jag menar. Sorgligt att behöva tänka på sånt.
Trevlig kväll med tjejerna önskar jag dig //M

sa...

Men ååå vilken liten goding till gump, ja det är något alldeles särskilt med en barngump, så är det bara :-)
Kram

dianasdrömmar sa...

Hoppas du fick en häääärlig kväll med girlsen :) kram Diana

Browneyedgirl sa...

*hihi* Sådana bilder är ju för härliga. Hoppas du får en toppen dag idag! Om ett par veckor vankas det tjejmiddag för min del, det var inte igår. Kram fina du <3

Lotta sa...

Fina bilder, tyvärr kan även fel personer tycka det, det är ett sorgligt faktum..