måndag 29 oktober 2012

Ovanligt bra måndag!!


Vårt kök.


Oj, oj, oj vilken alldeles härligt ovanligt bra måndag!!! 
För det första så firar mina päron korall-bröllopsdag idag. Yeay och lite "wow-å-herregud-så-jäkla-bra-jobbat" på den kan ju jag känna!! 
GRATTIS mor och far!

Å sedan så fyller världens finaste Emma år också. 
Så ett hipp hipp HURRA på din födelsedag 
från en som saknar dig massor!!

Å så dessutom så har Mormors Fönster kunddag heeela dagen  (eller ja, mellan 12-21 iallafall) så där kommer ni att kunna träffa mig och handla en massa julfint (å annat) som butiken nu är fullproppad med. Dessutom rabatt på allt ni handlar!!
 Lite wohoooo-och-världens-bästaste-måndag på den också. 

Är detta inte en ovanligt bra måndag så säg :)!
Tjohoooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun 

Pssssssst.... Lite blandat från köket. Håll tillgodo :)!

6 kommentarer :

Hell's Bitches sa...

Lovely Pictures !:)

Krannian sa...

Ja, härlig måndag :-)

howshemakesit sa...

Beautiful and cosy:-)

M.A.R.K.I sa...

Nádherné fotografie, nádherné bydlení ..........Marki

Stina sa...

Du har ett väldans fint kök.:-) Stina

camilla sa...

Mormors fönster gick jag förbi för någon timme sen. Dit blir det nog ett besök innan jag åker hem. Såg ut att finnas mycket fint där.