söndag 28 oktober 2012

I löööööv!

Mössa och tröja (Chill Norway) och torghandskar (Cream) hittar ni på Nordljus.
Inredningsfrun i löv.

 
Man skulle kunna tro att jag ha har legat och rullat mig i löööv hela helgen, eftersom uppdateringarna har lyst med sin frånvaro. Men icke sa nicke. 
Den här helgen har varit fullspäckade med allt från tjejmiddag och ett fotojobb. 
Väldans trevlig måste jag säga.

Mindre trevligt är att min kamera fick tuppjuck idag efter fotograferingen (tur att vi var klara!!) 
och måste in på lagning. 
Men.
 Det är ju väldans tur att ni ju kan följa mig ändå om dagarna på Instagram, om ni skulle sakna mig för mycket ;). 

KRAM

// Inredningsfrun


2 kommentarer :

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =) Så söt du är där bland alla löven *hihi* Härligt att höra att du haft det toppen. Hoppas du får en fin måndag! Kramen

Dagar av lycka sa...

Haha, underbara bilder :)

ha en fin dag!
/Anna