söndag 7 oktober 2012

Vanlig!



 Min nya favvis t-shirt från Munthe plus Simonsen. 
Man måste ju bara älska nätshopping :)!!!


I kommentarsfältet;

"Jag såg dig på stan.... vågade inte säga hej.... jag är ju bara en vanlig tant!" 

Eftersom jag ju är exakt lika vanlig som övriga sju miljarder människor på denna planet, så blir jag ju så klart alltid lika glad före ett "hej". 

Så hej och hå, hälsa på. Det gläder bara mitt lilla hjärta :)!

KRAM

// Inredningsfrun å bara vanlig


Pssssssssssst....... Har ju totalt glömt bort att delge ervinnaren i utlottningen från Nordljus.
Grattis Ramona!!!
Du är en fransväska lyckligare :). Skicka dina uppgifter till mig (info@inredningsfrun.se)
så att jag kan skicka dig väskan :).

5 kommentarer :

dianasdrömmar sa...

Tröjan är oförskämt snygg på dig :) kram Diana

Browneyedgirl sa...

Tjohoo =) Ser jag verkligen mitt namn där. Höll på att trilla av stolen ju. Är underbart glad nu, tusen tack. Ska maila mina uppgifter till dig raring =)
Ha en underbar dag!
PS: Grymt snygg tröja på en grymt snygg tjej <3

Bella sa...

Så där tänker jag också när jag sett någon av de bloggerskor vars bloggar jag läser varje dag :)

Fina höstbilder!!

Ha en mysig söndagkväll

Kramar Bella

Helena i Boden sa...

God kväll!!
Jo jag håller med de övriga som följer din blogg, du tar helt underbara bilder och jag blir så inspirerad av dig!!
Ibland brukar jag låta datorn stå med en av dina bilder, ja det blir som en tillfällig tavla som man får inspiration av:-)
Vilken fin halsprydnad...berätta!
Sov gott!!

Anonym sa...

Fina bilder! Låt oss höra vad du gjort för att gå ner i vikt så mycket! ;) Nyfiken :)

Kram L