tisdag 9 oktober 2012

Inte den reklam ni tror!






Aha!!! tänker ni säker nu. Nu ska hon göra reklam för antirynk-kräm med dessa värsta "close-up-in-your-face"-bilderna på sina miljoner Grand-Canyon-rynkor. Men icke sa nicke. I´m redan beyond saving på den fronten så jag tänkte köra på en annan taktik. Jag ska prova och se om mina ögonfransar att växa sig låååånga och glamouriga genom att dutta på lite kladd på dem varje kväll i sex-åtta veckor (om jag får suuuupelånga fransar så är det ju ingen som kommer tänka "oj, vad hon var rynkig" utan mer "oj, whats up with ögonfransarna"  liksom. Typ.). 
Jag är ju väldans nyfiken av mig så jag kan ju inte bara gå runt och undra om dessa guds-gåva-till-kvinnan-produkterna verkligen fungerar. Då är det är ju bättre att bara göra slag i saken och prova!

Så.

Ja. Vad tror ni? Funkar det? 
Eftersom jag både har mörka och relativt långa fransar (på bilderna har jag mascara på de övre fransarna, inte de undre) så är jag ju en ganska tuff kritiker av XLash. Men jag lovar att recensera och se om produkten håller vad den lovar. 
Är det någon som provat den eller liknande produkter så tipsa gärna i kommentarsfältet :). 

Nu. dricka kaffe. Snart, soffmys.

KRAM

// Inredningsfrun

18 kommentarer :

Kickan Style sa...

Jepp, gjorde ett liknande inlägg på min blogg just idag!! :)

Hälsningar Kristina

Life´s Silverlining and I sa...

Spännande att se vad du tycker! Kram Nilla

Elin - AgnesAmelia sa...

Ser fram emot att läsa om du tycker att denna fungerar - själv har jag otroligt korta fransar så detta borde (hoppas, hoppas...) vara något för mig :)

Elin

Maj sa...

Måste nog säga att jag är skeptisk. Fransarna växer ju inifrån och hur skulle någon smink kunna påverka det. Det jag däremot tror är att om man målar fler gånger och det ingår någon typ av "fibrer" så kommer fransarna att SE längre ut. Men OM det fungerar så blir det ju en storsäljare och jag köper en också! //M

Anonym sa...

Kul och se om det funkar,annars använder du ej krämer mot rynkor?
det är ju olika det där,själv använder jag alltid!
skör om dig

Anonym sa...

Jag har provat en variant och det fungerar faktiskt. Det tråkiga i kråksången är att efter de har haft sin topplängd blir de kortare än innan.. Får se vad du tycker sedan!
Kram

Anonym sa...

VARNING! När man googlar på det
får man fram att det fungerar
men att folk tappat sina ögonfransar när de slutat
med behandlingen.
Man lär få längre med risinolja
också och då kanske utan den bistra bieffekten.
Kram

Anonym sa...

Hej!!!
Brukar läsa din blogg som jag verkligen gillar.
Har en arbetskamrat som använt samma produkt med perfekt resultat.
Långa filmstjärnefransar. Men igår länkade jag från Smultrongårdens blog till den här hemsidan. http://bythobias.blogspot.se/search?q=NEULASH+OCH+REVITALASH
Ville bara visa att det tydligen finns en fram och baksida med produkten. Jag hade själv tänkt prova men nu blir jag tveksam....Lycka till.//Victoria

Katarina sa...

Hej! Jag har provat XLash och är supernöjd! Jag märker definitivt skillnad. Mim mamma provade ett annat märke och fick dra ner på användningen då fransarna tillslut slog i glasögonen!

Katarina

Browneyedgirl sa...

Vilka ögon =) Spännande att se om det fungerar. Toppen bra ide av dig att testa detta. Me like.
Kram fina och ha en härlig dag <3

Anonym sa...

Jag har provat x lash i ca 6 veckor nu. Å ja de blir mörkare o något längre, framför allt ett par tre på varje öga;) får se vad som händer när jag slutar...

Annaochlivet sa...

Hihi du e ju för härlig med ditt goa sätt att skriva:) Det där blir ju intressant att följa. Ha en fin dag snyggo! Kram från mig :)

Anonym sa...

Jag trodde ju att detta var "efter"-bilder, dvs att du redan testat produkten och ville visa hur bra den var :-D

Anonym sa...

Har provat Xlash funkar rätt bra men det finns bättre exempel Kicks produkt som heter Prolch

Malin sa...

Jag har provat och var också skeptisk innan.. MEN, det fungerar faktiskt :-) my goood, vilka fransar jag fick! Har inte tappat dom heller, å då har jag "trappat" ner på användandet sen efter sommaren. Så kör hårt tycker jag, kram Malin!

Anonym sa...

Hej! Du skriver att du inte har mascara på underfransarna !! De syns ju klart och tydligt att du har!
Hur som helst är de en jätte bra produkt :)

Anonym sa...

Hej!
Jag har testat och jag var VÄLDIGT skeptisk innan. Höll nästan på att ge upp eftersom 6-8 veckor känns som en evighet när man väntar.. MEN det funkade faktiskt. Fransarna jättelånga!

Jag har hört (vet ej om det är sant) att medlet gör så att fransarna sitter kvar längre och så länge de sitter kvar växer de.

Jag har inte haft några problem med att sluta. De bara blir som vanligt igen. MEN nu när du påminner ska jag köpa nytt!

Lycka till :-D

Holly Design sa...

Hej hopp.
Man för längre och tjockare fransar om man väljer en produkt med kvalitet. Det finns många "skit" produkter på marknaden oxå. Man får vad man betalar för. Billigare märke sämre och dyrare bättre.

Applicera serumet i ett tunt lager längs båda ögonfransraderna innan sänggående. Börja i inre ögonvrån och fortsätt ut mot den yttre. Applicera i hårstrånas riktning på de områden där ögonbrynet är glest och behöver förstärkas. Observera att huden ska vara rengjord och kontaktlinser ska vara urtagna innan produkten appliceras.

Formulan bör innehålla aminosyror, peptid och rödklöverextrakt, som ger fransarna och brynen det de behöver för att hålla sig friska och starka.
Aminosyrorna bidrar med värdefull näring och gynnar produktionen av keratin, det protein som ögonfransarna till största delen är uppbyggt av. Även huden runt ögonfransar och bryn tillförs näring av aminosyrorna.
Tetrapeptid-3 hjälper till att stärka hudens struktur. Peptiden främjar den naturliga produktionen av kollagen, fibronektin och laminin – viktiga komponenter i huden som gynnar hårstrånas livscykel. Om hudstrukturen är svag lossnar ögonfransarna lättare och faller av.
Rödklöverextrakt innehåller antioxidanter. Genom att motverka fria radikaler bidrar antioxidanterna till att förbättra fransarnas livslängd.

Så kort och gott det funkar om man hittar rätt produkt. Lycka till / Gunilla