onsdag 10 oktober 2012

Dagens Insta!

Dagens Insta-outfit  (lång tisha, blå oversize tröja och jeans från Gina Tricot.
Halsband och armband från Tree by Billgren, hår Rapunzel of Sweden och lite mitt då så klart).
Köket i Insta-format.
Soffmys med gosig underbaring!
Soffhäng med sovande underbaring.

 Dagens Instagram-pics.


Att jag är en sann Instagram-junkie vet de flesta av er ju redan. Just looove it! Bara att fota och posta och på två komma lakrits så finns bilden i era Ajföouns. Perfekt!!! Å så kan ni liksom vara med mig under hela dagen, även när jag inte bloggar, där direkt i telefonen. Det tycker jag är lite mysigt. Att ni finns där och gör mig påmind om varför jag älskar det här med bloggen. 
Tänk att ni har blivit så många. Tänk att ni är så goa. 
Tänk att ni fortsätter att göra min dag, varje dag.

Ni är bara BÄST!!!

KRAM

// Inredningsfrun

7 kommentarer :

Lina sa...

Aw, vad mysigt!


Böneutrop i Sverige eller inte? gå in på vår blogg och kommentera! :)

Jenny F sa...

Härliga bilder...ger en sådan underbar känsla, bara så där rakt upp och ner.

En fråga, vad är det för matbord du har i köket? Letar efter ett ovalt bord med mittpelare inunder så att säga. Glad för svar =)

Tack igen för en fin blogg som ger det där extra till själen..

KRAM

Browneyedgirl sa...

Det är inte svårt att vara go när du är så härlig =) Du är bäst med ska du veta <3 Här har sonen just somnat efter att ha kämpat emot ett tag. Nu ska jag kika i en tidning en stund med en kopp te, sen sussa. Just det, väskan kom idag. I looove it <3 Grym!
Kramen
PS: Hälsa din man och tacka för att han valde ett bra nummer =)

Lallbacken sa...

Tjusigt kök du har. Hur doftar ljuset?
/mia

dianasdrömmar sa...

Japp, Insta är toppen, snabbt ska det gå :) fina bilder kram Diana

Gabriella sa...

Vilket härligt kök! Ljust och fint=)

Anonym sa...

Åh vad du är duktig på att kombinera kläder,har sagt det förut men ... Petra på House of Philia har börjat köra med så dyra kläder så det funkar inte för alla. Tack så jättemycket ! Ha en härlig helg ! Mona