torsdag 18 oktober 2012

Livstecken!

Coolaste "passar-till-allt"-kavajen är köpt på Gårdby Kafé och Lanthandel
Feting-rea med 50 % på dem just nu. Tjohoooo!!!


Man skulle ju kunna tro att jag gått och lagt mig under en sten eller så, men icke sa nicke. Här levs livet i allra högsta grad och jag har bara inte haft tiden (eller jo, det har jag, men jag har prioriterat annat) att kasta in ett litet inlägg (ni som följer som som "Inredningsfrun" på Instagram har ju kunnat följa mig ändå). 
Men. 
I´m baaack :).

I morse (definitionen "morgonmöte" gav skäl för sitt ord då mötet började 06.30. Tur att jag är morgonpigg!!)  var jag iväg på ett spännande företagsmöte. Alltid intressant att träffa driftiga och innovativa företagare som inspirerar och får en att tänka i andra banor. Så nu är jag pepp och har tusen idéer i huvudet som jag på ett eller annat sätt ska försöka kanalisera och göra till något bra. 
Fortsättning följer :)......

Från det ena till det andra. 

Nu till helgen vankas det både 4 års kalas och stoooor släktträff. Lucky little me som hittade coolaste "passar-till-precis-vad-och-när-som-helst"-kavajen så att jag kan vara kalas fin :). Å lite lucky me när de var 50 % rabatt!!! 
Alltså. 
Man måste ju bara älska rabatter :).

Nu, sova. Snart, zzzzznark.

KRAM

// Inredningsfrun

10 kommentarer :

Välkommen Hem! sa...

Åh, du ser alltid så söt och sprallig ut. Och passar i allt!
Den där var ASASNYGG! ;-)
Kram, Judita

Browneyedgirl sa...

Jättesnygg kavaj =) Ja rabatter och rea gillar jag. När min man frågar ibland, har du handlat igen säger jag, ja men jag kunde ju inte missa detta, det var ju rea =) Du är söt som socker tjejen <3
Ha en supermysig fredag!
Kram

dianasdrömmar sa...

Älskar både rabatter och Gårdby lanthandel :) kram Diana

Photo by Emelie sa...

Åh, jag önskar att dom hade en webshop! :( Den där kavajen är ju precis vad jag har letat efter!

Elin - AgnesAmelia sa...

Ja vem kan låta bli att älska rabatter :)

/Elin

Lallbacken sa...

Snygg as always ;)
/mia

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ha det så trevligt på kalas och släktträff. Båda brukar kunna bli lika "livliga" haha!!
Snygg kavaj! Du inspirerar med fina kläder du! Kram!

Anonym sa...

Snygging i fin kavaj : ) kram Sofia

Anonym sa...

Imorgon ska vi ta en tur till Kobenhavn, mysigt. Saknar dock Gårdby och en hel del annat, vinka till v-holmen ifrån oss. Massa kramar från oss på andra sidan kusten.

Mrs Freckles sa...

Tack for tipset - fick mamma att aka dit och fixa julklappen till mig ;-) Hoppas den passar nu!